۳ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۱۴

رئیس فدراسیون به انتقادات پاسخ داد؛

دلایل جدایی روستایی‌فر و نیامدن اسبقیان/ طوسی خودسرانه عمل کرد

دلایل جدایی روستایی‌فر و نیامدن اسبقیان/ طوسی خودسرانه عمل کرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به موج اخیر انتقاداتی که نسبت به عملکرد وی پس از استعفای دبیر فدراسیون به راه افتاده است، گفت: روستایی فر پاره وقت کار می کرد و این مورد قبول فدراسیون نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید کیهانی در خصوص انتقادات اخیر نسبت به استعفای روستایی فر از سمت دبیری این فدراسیون عنوان کرد: از روز اول ورودم به فدراسیون دوومیدانی استراتژی کاری خودم را ارایه کردم. ما در هیچ بخشی نمی توانیم که با کار پاره وقت امورات را پیش ببریم. خوشبختانه حالا هم در تمام بخش های فدراسیون با کار تمام وقت پیش می بریم و اگر موفقیتی هم حاصل شده است بخاطر همین موضوع بوده است.

وی در این باره اضافه کرد: در مورد روستایی فر باید بگویم که کاملا از عملکرد ایشان راضی هستم ولی ایشان به طور کامل از شرکت سایپا منتقل نشده است. روستایی فر تا حوالی ظهر در شرکت سایپا بود و بعد از آن به فدراسیون می آمد. شاید سایپا هنوز با انتقال ایشان موافقت نکرده است در حالی که از ابتدا به ما قول منتقل شدن ایشان را داده بودند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا وی استعفا کرده یا کنار گذاشته شده است، گفت: بنده تمایل به همکاری دارم که اگر ایشان به طور کامل در فدراسیون حضور داشته باشد در خدمت وی خواهیم بود. موضوع برکناری نیست.

کیهانی درباره اینکه روستایی فر گفته است رئیس فدراسیون کارها را خودش انجام می دهد، یادآور شد: ما تا ساعت ۱۲ ظهر تمام کارها را انجام داده ایم. مکاتبات لازم، جلسات وزارت ورزش، کارهای دیگر و اداری انجام گرفته و نمی توانیم منتظر ایشان بمانیم که ظهر بیایند و کارها را انجام دهند.

وی در خصوص نایب رئیسی اسبقیان نیز توضیح داد: اصلا ایشان به فدراسیون ورود نکردند. اسبقیان بر اساس اصرار خودشان و پیشنهاد یک سری از دوستان، بنده پیشنهاد نایب رئیسی ایشان را به وزارت ورزش دادم که موافقت شده است ولی مشکلات اداری وجود دارد و هنوز درگیر انتقال خود از وزارت به فدراسیون هستند. چه در دوره قبل که ایشان را برای دبیری پیشنهاد دادم و چه اکنون مشکل عدم تطابق حکم خود در وزارت ورزش و فدراسیون دوومیدانی وجود داشته است.

کیهانی درباره اینکه آیا نایب رئیس جدیدی معرفی خواهد شد، گفت: ما نایب رئیس بانوان را داریم و فرد مورد نظر را برای نایب رئیسی در نظر گرفته ایم که این هفته به وزارت ورزش معرفی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: اگر موضوع انتقال روستایی فر انجام گیرد که در خدمت ایشان خواهیم بود وگرنه ما فرد دیگری را جایگزین می کنیم.

وی درباره سفر مریم طوسی به آذربایجان با هزینه شخصی توضیح داد: دو هفته قبل در سازمان تیم های ملی در مورد نفراتی که سهمیه المپیک را گرفته اند و ۱۰ نفری که شانس سهمیه دارند برنامه ریزی کردیم. احسان حدادی در آلمان حضور دارد. تمرینات تفتیان در مجارستان انجام می گیرد. رضا قاسمی امروز به آلمان می رود، لیلا رجبی هم اواسط خردادماه به بلاروس می رود. بقیه دوستان هم تمرینات را پی خواهند گرفت.

کیهانی تاکید کرد: درباره نفراتی که شانس سهمیه دارند از جمله مریم طوسی ما به طور مشخص به همه اعلام کردیم که برنامه فدراسیون چهار مسابقه است. اولین مسابقه ما جایزه بزرگ تهران است، بعد از آن رقابتهای ترکیه است. کازانف قزاقستان و مسابقه دیگری در ایران انجام می گیرد چهار تورنمنت مورد نظر است. مسابقات آذربایجان اصلا در برنامه ما وجود نداشته و اینطوری نیست هر ورزشکاری بگوید من می خواهم در مسابقه ای شرکت کنم. مگر اینکه استثنایی وجود داشته باشد و سازمان تیم های ملی در این باره تصمیم گیری کند.

کد خبر 3665144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha