۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴

مدیرعامل باشگاه سایپا:

اگر با چهار گزینه به توافق نرسیم سراغ علی دایی می‌رویم

اگر با چهار گزینه به توافق نرسیم سراغ علی دایی می‌رویم

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه علی دایی در لیست ابتدایی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نیست، گفت: اگر با چهار گزینه موردنظرمان به توافق نرسیم سراغ علی دایی خواهیم رفت.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان مطلب فوق گفت: ما با چهار گزینه مذاکره داشته‌ایم. قرار است نتیجه این مذاکرات را به همراه برنامه مربیان در هیات مدیره ارائه کنم تا هر گزینه‌ای که به سیاست‌های ما نزدیکتر بود را انتخاب کنیم.

وی درباره برنامه سایپا برای فصل آینده، تاکید کرد: برنامه اصلی ما کسب سهمیه آسیایی است و این موضوع را در برنامه مربیان دیده‌ایم.

مدیرعامل سایپا درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی از سایپا گفت: هیچ بازیکنی از سایپا تا تعیین سرمربی جایی نخواهد رفت. اول تکلیف سرمربی مشخص می‌شود و سپس با بازیکنان مذاکره می‌کنیم.

درویش در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره باشگاه با علی دایی هم گفت: دایی از دوستان خوب من است ولی هیچ صحبتی با وی نداشته‌ایم. قبل از آنکه من مدیرعامل باشگاه شوم، هیات مدیره چهار گزینه را برای هدایت تیم تعیین کرده بود که من هم با آن گزینه‌ها صحبت کردم.

مدیرعامل سایپا در پایان گفت: هر تیمی دوست دارد دایی را داشته باشد. ما هم اگر با چهار گزینه خود به توافق نرسیم سراغ دایی می‌رویم و از وی می‌خواهیم که در خدمتش باشیم.

کد خبر 3665480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha