۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

استاندار بوشهر:

«ته‌لنجی» ساماندهی می‌شود/ توجه ویژه به معیشت ملوانان

«ته‌لنجی» ساماندهی می‌شود/ توجه ویژه به معیشت ملوانان

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: ته‌لنجی با هدف تأمین معیشت و ثبات شغلی ملوانان ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت ته‌لنجی در استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر بسیاری از مردم مشاغلی مرتبط با دریا دارند و باید توجه ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد.

وی بهبود وضعیت معیشت و ثبات شغلی ملوانان را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در استان عنوان کرد و افزود: با این رویکرد و به منظور حمایت از لنج‌داران استان، نسبت به ساماندهی ته‌لنجی اقدام می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد کارشناسی در مورد موضوع ته لنجی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح ساماندهی ته‌لنجی کمک به ذینفعان این طرح است.

وی با تاکید بر لزوم تعامل ملوانان، لنجداران و بازاریان برای ساماندهی وضعیت ته‌لنجی، بیان کرد: برای ساماندهی این طرح باید فرماندار و بخشداران نشست‌های توجیهی با ملوانان و لنجداران برگزار کنند.

سالاری بیان کرد: اجرای طرح ساماندهی ته‌لنجی در استان بوشهر نقش مهمی در بازگشت رونق بازار در مناطق مشمول ته لنجی خواهد داشت امیدواریم شاهد همراهی و تعامل مناسب بین افراد و نهادهای مشمول در این زمینه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی طرح ساماندهی ته لنجی در استان بوشهر با حضور فرمانداران، بخشداران شهرستان‌ها و بخش‌های ساحلی و رووسای شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران مناطق بندری استان برگزار شد.

کد خبر 3665823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha