۴ خرداد ۱۳۹۵، ۷:۵۸

شهردار گلپایگان خبر داد:

پیش بینی جمع آوری عوارض بیش ازچهارمیلیارد تومانی شهرداری گلپایگان

پیش بینی جمع آوری عوارض بیش ازچهارمیلیارد تومانی شهرداری گلپایگان

گلپایگان- شهردار گلپایگان گفت: پیش بینی ما برای جمع آوری عوارض خودرو و نوسازی سال ۹۴ در گلپایگان حدود ۴۵ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین جمالی عصر دوشنبه در حاشیه آیین اهدای جوایز جشنواره زمستانی شهرداری گلپایگان، اظهار داشت: در جشن بزرگ شهرداری که چندی قبل با حضور جمع کثیری از شهروندان در محل سالن ۲۲ بهمن شهرستان صورت گرفت و طی قرعه کشی انجام گرفته، برندگان جوایز جشنواره زمستانی مشخص و امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری جوایز آنها شامل یک دستگاه خودروی پراید، پنج کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و پنج دستگاه دوچرخه به آنها اهدا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قسمت عمده بودجه و اعتبارات شهرداری از وصول عوارض و نوسازی شهروندان تأمین می شود، لذا در جهت افزایش مشارکت ها و تعامل بیشتر مردم با شهرداری در راستای پرداخت به موقع این عوارض، جشنواره ای با نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری گلپایگان در دو ماهه پایانی سال برگزار و مقرر شد جوایزی در خصوص شرکت شهروندان در این جشنواره در نظر گرفته شود.

شهردار گلپایگان با اذعان به اینکه شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آوردند، تصریح کرد: توقع ما این است که چنین برنامه هایی در جهت تداوم حضور مردم در همراهی و مساعدت با شهرداری در زمینه های مختلف با برگزاری مکانیزم های تشویقی که مشارکت مردم را در پرداخت عوارض به دنبال خواهد داشت، ادامه یابد.

جمالی با اشاره به اینکه انتظار مدیریت شهرداری از مردم همراهی و مساعدت آنها در تمامی زمینه ها در راستای روند رفاه و عمران شهری است، گفت: همان گونه که مردم شهر گلپایگان در بحث نظافت، زیباسازی، نگهداری از فضای سبز و توسعه آن همکاری صمیمانه با شهرداری داشته و دست یاری ما را در روند امور می فشارند تا ما با تکیه بر آن بتوانیم در پیشرفت و توسعه عمرانی و خدماتی قدم های مؤثر برداریم، ما می توانیم امروز با افتخار اعلام کنیم که گلپایگان یکی از شهرهای زیبای استان اصفهان است و این زیبایی را بابت تلاش، همکاری و همراهی شهروندان در پاکیزه نگه داشتن شهر می دانیم.

وی با تقدیر از مساعدت و همراهی مردم در امور شهری با شهرداری گلپایگان، بیان داشت: امیدواریم مردم در بحث پرداخت عوارض نیز که قانونی است و قسمتی از بودجه سالیانه شهرداری را شامل می شود در بحث آزادسازی پروژه های عمرانی همکاری خود را مضاعف کرده و در مواردی که آماده سازی این پروژه ها مشکلاتی را برای ساکنین محل به وجود می آورد، همکاری مردم را می طلبیم تا با قوت بیشتر بتوانیم امور را در راستای رضایت مندی آحاد جامعه به انجام برسانیم.

شهردار گلپایگان با یادآوری این نکته که در جشنواره زمستانی دو ماهه شهرداری در پایان ۹۴، حدود دو هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان شرکت کردند، افزود: در نتیجه قرعه کشی که به مناسبت اعیاد رجب و شعبانیه در جشن بزرگداشت شورا در نهم اردیبهشت صورت گرفت، سرکارخانم سمانه منتصری برنده یک دستگاه خودروی پراید و پنج نفر از آقایان؛ ابوذر طبرزدی، ابوالفضل الله بخشی، محمدرضا انصاری، ناصر خادم الحسینی و یدالله تکبیری برنده کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس شدند و پنج دستگاه دوچرخه به آقایان؛ غلامرضا ذنوبی، علی ربیعی، علیرضا سلطانی و سیدعلی اکبر مصطفوی و خانم اکرم یاوری اهدا شد.

وی در پایان به آخرین پیش بینی جمعیت شهر گلپایگان بالغ بر ۵۹ هزار و ۴۹۷  نفر اشاره کرد و یادآور شد: در جشنواره زمستانی شهرداری گلپایگان بیش از ۱۶ میلیارد ریال از عوارض نوسازی و خودروی شهروندان وصول شد و بیش از یک چهارم بودجه ای است که در این بخش باید وصول شود و پیش بینی ما برای جمع آوری عوارض خودرو و نوسازی سال ۹۴ حدود ۴۵ میلیارد ریال است.

امیدواریم روزی در گلپایگان شاهد پرداخت عوارض به موقع باشیم

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه و سالروز پیروزی آزادسازی خرمشهر و تقدیر از همکاری، همراهی و مساعدت پرشور مردم در راستای برگزاری جشنواره زمستانی، اظهار داشت: شهرداری متعلق به مردم است و از مردم برای مردم در جهت رفاه آنان تلاش دارد.

وی افزود: امیدواریم سال آینده و سال های بعد نیز بتوانیم در راستای ساخت پروژه های عمرانی و خدماتی حضور پررنگ مردم را در همراهی و مساعدت آنها داشته باشیم و جشنواره های متعدد برگزار کرده و با جمع آوری عوارض قانونی در امر مشارکت مردم قدم برداریم.

مسعود اسکندری با اذعان به اینکه امیدواریم روزی در گلپایگان شاهد پرداخت عوارض به موقع مردم در راستای وصول به برنامه های آتی شهرداری باشیم و تعامل بسیار خوبی بین مردم و شهرداری و شورا و شهرداری صورت گیرد که نتیجه آن به نفع مردم و شهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان در پایان با یادآور این نکته که دریافت عوارض دو ماهه سال ۹۴ شهرداری طی ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، تصریح کرد: امیدواریم شهرداری در راستای اتمام و بهره برداری از پروژه های عمرانی که نیاز بالقوه افراد جامعه است، قدم بردارد.

کد خبر 3666130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha