۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی اردبیل به مهر خبر داد؛

رشد سرمایه‌گذاری گردشگری در سرعین، مشگین شهر و خلخال

رشد سرمایه‌گذاری گردشگری در سرعین، مشگین شهر و خلخال

اردبیل – معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل از رشد سرمایه‌گذاری گردشگری در سه شهرستان سرعین، مشگین شهر و خلخال خبر داد.

عسگر سنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی صدور موافقت اصولی سرمایه‌گذاری تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵۰ فقره موافقت اصولی صادر شد که بیشترین سهم آن متعلق به شهرهای سرعین، خلخال و مشگین شهر است.

وی افزود: به دلیل افزایش تقاضاها برای صدور موافقت اصولی زمان صدور از یک ماه به ۱۰ روز کاهش یافته و پرونده‌های تقاضا بدون فوت وقت بررسی می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان با تأکید به اینکه موافقت اولیه برای احداث مرکز اقامتی یا رفاهی به معنی صدور مجوز قطعی نیست، اضافه کرد: در مرحله اول موافقت اولیه و در مرحله دوم موافقت اصولی صادر می‌شود.

سنگی تصریح کرد: موافقت اصولی به این معنی است که اجرای پروژه به تائید کمیته فنی رسیده و سود و زیان اجرای طرح بررسی شده است.

وی با تأکید به اینکه در مرحله سوم مجوز احداث مرکز اقامتی یا رفاهی صادر می‌شود، اضافه کرد: حتی بعد از صدور مجوز نهایی نیز بازدیدهای یک تا سه‌ماهه به منظور رصد وضعیت پروژه به عمل می‌آید.

به گفته معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان درصورتی‌که متقاضی متناسب با طرح موافقت شده نتواند پیش رود در جلسات مشاوره مشکلات بررسی و رفع می‌شود.

کد خبر 3667936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha