۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

از بین بردن حساسیت های دینی از مهمترین اهداف دشمن است

از بین بردن حساسیت های دینی از مهمترین اهداف دشمن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در چهاردهمین همایش علمی-کاربردی ائمه جماعات شهرداری تهران بر نقش کلیدی و غیرقابل انکار روحانیون در بصیرت افزایی شهروندان در تمامی حوزه ها تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی با بیان اینکه نفوذ مخرب فکری و فرهنگی در جامعه، تغییر نگرش ها و باورها را به مرور زمان به شهروندان دیکته می کند، گفت: در همین راستا و در جهت مقابله با این نفوذ روحانیون وظیفه مهم و حساسی دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید آگاه باشیم که دشمن چه چیزی را در جامعه اسلامی ما هدف قرار داده است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا با نفوذ به افکار، نفوذ به اقتصاد و نفوذ به امنیت جامعه اهداف شوم خود را پیش ببرد که خوشبختانه تا به امروز ذره ای در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده و انشالله نخواهد بود .

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با اشاره به نفوذ فردی و اقتصادی در جامعه تصریح کرد: دشمن در نفوذ فکری یک شخص را مورد هدف قرار می دهد تا به وسیله فرد مورد نظر به اهداف خود دست پیدا کند. همچنین در نفوذ اقتصادی نیز دشمن تمام تلاش خود را برای آسیب زدن به زیرساخت های اقتصادی به کار می بندد و حتی به محاصره اقتصادی هم روی می آورد.

وی با تاکید بر نفوذ سیاسی، فکری و فرهنگی دشمن در جامعه خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ ، اداب و ارزش های اسلامی ؛ مهمتر از همه از بین بردن حساسیت های دینی از مهمترین اهداف دشمن در  این مسیر است .

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش روحانیت در جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شان تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز روحانیون توانسته اند در آگاه سازی جامعه بخصوص نسل جوان قدم های مهمی بردارند، اما معتقدیم باید آگاه سازی بیشتری بخصوص در حوزه فضای مجازی صورت بگیرد. نسل جوان و خانواده های آنان باید از تاثیرات  فضای مجازی بر جامعه آگاه باشند .

وی در ادامه با تاکید بر تاثیر برگزاری همایش علمی – کاربردی ائمه جماعات گفت: اعلام چالش ها، مشکلات و فرصت های موجود در شهرتهران باعث همفکری در میان ائمه جماعات و تاثیرگذاری بیش از پیش آنان در جامعه می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امیدوارم این گونه جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

خاموشی با اشاره به اقدامات و فعالیت های شهرداری تهران در خصوص اهمیت نماز بخصوص نماز جماعت نیز تصریح کرد: خوشبختانه گزارش هایی که به شورای دین رسیده است گزارش های بسیار خوب و قابل قبولی است اما توقع ما از مدیریت شهری تهران به عنوان الگو کماکان زیاد است .  

کد خبر 3668005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha