۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۱۰

سرمربی تیم دو و میدانی معلولان در گفتگو با مهر:

شش مدال‌آور لندن رااز دست داده‌ایم/ در ریو جایگاه بهتری می‌خواهیم

شش مدال‌آور لندن رااز دست داده‌ایم/ در ریو جایگاه بهتری می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت در این دوره از بازی های پارالمپیک به دنبال جایگاه بهتری نسبت به دوره قبلی بازی ها در لندن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای انتخابی دو و میدانی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و نفرات برگزیده برای حضور در این رقابتها مشخص شدند.

بهمن رضایی در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: ملاک انتخاب ما برای بازی های پارالمپیک، دو و میدانی کارانی بود که در جمع رنکینگ چهار جهانی در بخش مردان و پنج جهانی در بخش بانوان بودند. این ملاک انتخاب از این جهت است که احتمال موفقیت را در این بازی ها بالا ببریم.

وی در اد امه تصریح کرد: ما در رقابتهای لندن پنج دو و میدانی کار داشتیم که موفق به کسب شش مدال شدند اما متاسفانه به دلیل تغییر کلاس ها و حذف بعضی از ماده ها، ما این ورزشکاران را در ریو دو ژانیرو نخواهیم داشت. فرزاد سپهوند در کلاس F ۴۴ پرتاب دیسک، جواد حردانی در کلاس F۳۸ پرتاب دیسک، عبدالرضا جوکار در کلاس F۵۳ پرتاب نیزه، مهرداد کرم زاده کلاس F۴۲ پرتاب وزنه و کامران شکری کلاس F۴۲ پرتاب نیزه در این مسابقات تیم ایران را به همان دلایلی که گفتم همراهی نمی کنند.

سرمربی تیم دو و میدانی معلولان در خصوص پیش بینی عملکرد نمایندگان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو افزود: ما در پارالمپیک لندن صاحب ۱۳ مدال شامل ۵ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز شدیم. قصد داریم نتایج قبلی خود را حفظ کنیم ضمن اینکه برای کسب نتایج بهتر هم تلاش می کنیم. 

بهمن رضایی در پایان، آینده دو و میدانی معلولان را روشن دانست و گفت: ما در پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با ۵۷ دو و میدانی کار شرکت کردیم اما اکنون با پشتوانه سازی خوبی که انجام شده می توانیم بین ۸۰ تا ۱۰۰ ورزشکار در اختیار فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار دهیم تا بتوانند با کسب مدال در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، جایگاه کاروان ایران در آن مسابقات را ارتقا دهند. 

کد خبر 3668067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha