۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

همایش حماسه جاوید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد

همایش حماسه جاوید در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد

بوشهر - همایش حماسه جاوید به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در این همایش گفت: یکی از دوره‌های طلایی پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس است که مانند نگینی بر تارک انقلاب می‌درخشد.

دکتر مرادعلی فولادوند با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر باید همیشه گرامی داشته شود افزود: آنچه اهمیت آزادسازی خرمشهر را دوچندان کرده است رمزها و کلیدواژه‌هایی است که در آن نهفته است و می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه کنونی نیز باشد.

وی تصریح کرد: وحدت کلمه، اتکا به درون و باور به یاری خداوند ازجمله کلیدواژه‌هایی است که منجر به پیروزی در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس شد.

دکتر فولادوند خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی نیز اعتماد به جوانان در عرصه‌های دیگر ازجمله سایبری و مقابله با مشکلات موجود درصحنه‌های اجتماعی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات حال حاضر جامعه باشد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس نیز در این همایش گفت: ارتباط باخدا، توسل و توکل رمز پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس بوده است.

سردار عبدالرضا وجدیان افزود: فرزندان این مرزوبوم با دلگرمی و امید تا پای جان بر روی باورهایشان استوار ماندند و خود را از تمامی بندهای دنیوی آزاد کردند و درنهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شدند.

کد خبر 3668097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha