۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

رئیس هیئت دو و میدانی قم به مهر خبر داد:

حضور ۴ دو و میدانی کار قمی در رقابت‌های جایزه بزرگ تهران

حضور ۴ دو و میدانی کار قمی در رقابت‌های جایزه بزرگ تهران

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور ۴ دو و میدانی کار قمی در رقابت‌های جایزه بزرگ تهران و ورودی مسابقات بین المللی ترکیه و قزاقستان خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۴ دو و میدانی کار قمی امروز در رقابت‌های جایزه بزرگ و انتخابی تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو، روی پیست خواهند رفت.

وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ دو ومیدانی امروز در حالی در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود، که این مسابقات می‌تواند حکم ورودی المپیک ریو برای ورزشکاران دارای شانس حضور در این رویداد بزرگ ورزشی را داشته باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی در مواد پرش طول و پرش سه گام که طی هفته گذشته در بوشهر اردوی آماده سازی خود را بر پا کرده بود در این مسابقات شانس کسب رکورد ورودی المپیک را دارد.

رضایی بیان داشت: با توجه به سطح آمادگی دریساوی برای رسیدن به این موفقیت امید زیادی داریم و اگر دریساوی بتواند به حد نصاب المپیک برسد ورزش قم پس از ۲۸ سال در المپیک نماینده خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مسابقات جایزه بزرگ تهران مسابقاتی است که دو و میدانی کاران در صورت کسب حد نصاب تعیین شده می‌توانند در مسابقات ارزروم ترکیه و جام کازانف قزاقستان حضور داشته باشند و مسابقات ارزروم ترکیه که طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه و جام کازانف قزاقستان ۵ و ۶ تیر ماه و مرحله نخست لیگ دو و میدانی ایران که ۲۰ تیر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: به راین اساس ۴ دو و میدانی کار قمی شامل میلاد دریساوی در پرش طول، محمد حسین اسکندری در پرتاب وزنه، رضا ملک پور در ۴۰۰ متر و محمد رضا فریدی در ۲۰۰ متر در پیکارهای جایزه بزرگ تهران به دیدار سایر رقبای خود خواهند رفت.

کد خبر 3669623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha