۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

در مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ تهران؛

نمایندگان دو و میدانی قم ۳ مدال کسب کردند

نمایندگان دو و میدانی قم  ۳ مدال کسب کردند

قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: نمایندگان دو و میدانی قم در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی تهران به ۳ مدال دست پیدا کردند.

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ تهران، ورودی مسابقات بین المللی ترکیه و کازانف قزقستان با ۲ عنوان دومی و یک عنوان سومی برای تیم دو و میدانی قم همراه بود.

وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی تهران به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم دو و میدانی قم با ۴ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و نتایج قابل قبولی به دست آورد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی به نمایندگی از استان قم در ماده پرش طول به دیدار سایر رقبای خود رفت و با پرشی به طول ۷ متر و ۴۹ سانتی متر درجایگاه دوم قرار گرفت و نائب قهرمان شد و محمد ارزنده از چهارمحال و بختیاری با رکورد ۷ متر و ۷۱ سانتی متر در این ماده قهرمان شد.

اسحاقی بیان داشت: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار جوان قم در ماده ۲۰۰ متر بر روی پیست رفت و با ثبت زمان ۲۱ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد در شرایطی که در این ماده علی خدیور از کیش با زمان ۲۱ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید و سامان دستمرد از کردستان دوم شد.

وی عنوان کرد: محمدحسین اسکندری نیز در ماده پرتاب وزنه در رقابت با سایر پرتابگران با پرتابی به طول ۴۰ متر و ۱۸ سانتی متر حائز رتبه دوم شد و مدال با ارزش نقره را به‌دست آورد تا عملکردی درخشان در این رقابت‌ها داشته باشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: این رقابت‌ها درحکم انتخابی تیم ملی و کسب مجوز حضور درمسابقات ارزروم ترکیه و جام کازانف قزاقستان است که به عنوان مسابقات کسب سهمیه ورودی المپیک محسوب می‌شود.

کد خبر 3670856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha