کنسول ایران در سلیمانیه‌ عراق: 

ساخت پایگاه‌ نظامی ایران در اقلیم کردستان عراق کذب است

ساخت پایگاه‌ نظامی ایران در اقلیم کردستان عراق کذب است

کنسول جمهوری اسلامی ایران در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که‌ خبر ساخت پایگاه‌ نظامی ایران در اقلیم کردستان عراق کذب است.

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از شبکه‌ خبری کردستان 24، سعدالله مسعودیان کنسول جمهوری اسلامی ایران در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق دیروز عصر به‌ مناسب تعیین ادهم بارزانی به‌ عنوان سرپرست حزب دمکرات کردستان عراق در استان سلیمانه‌ با وی دیدار کرد.

وی در پایان این دیدار در واکنش به‌ خبر روزنامه شرق الاوسط در خصوص ساخت پایگاه‌ نظامی ایران در خاک اقلیم کردستان گفت: خبر ساخت پایگاه نظامی ایران در خاک اقلیم کردستان کاملاً کذب است و هرگونه اقدامات امنیتی و نظامی ما با اقلیم کردستان بر اساس توافقنامه‌ها و دستورالعمل‌های فی‌مابین انجام می‌شود و تمام اقدامات نظامی امنیتی ما شفاف و علنی است و ما هیچ‌گونه روابط مخفیانه‌ای نداریم.

وی در پایان تاکیید کرد: تمامی مسئولین اقلیم کردستان عراق این خبر را تکذیب کردند، این خبر کاملاً کذب است و هیچ‌گونه پایگاه سری نظامی از سوی ایران در اقلیم بنا نشده‌ است. تمام اقدامات جمهوری اسلامی کاملاً شفاف بوده و همه‌ جهان از روابط حسنه‌ ایران و اقلیم کردستان عراق مطلع هستند.

کد خبر 3672148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha