۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

رئيس شورای شهر مشهد:

رفع نیازهای مردم اولویت مسئولان شهری است

رفع نیازهای مردم اولویت مسئولان شهری است

مشهد ـ رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رفع نیازهای مردم اولویت کار ما و مسئولان شهری است و همه بايد در اين مسير تلاش كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن انتظاری هروی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پنج پروژه شهری مشهد با تأكيد بر اهميت توجه به مناطق حاشيه‌اي شهر اظهار كرد: امروز در یکی از مناطق حاشیه‌اي شهر مشهد شاهد افتتاح پروژه‌های شهري هستیم و اين امر براي ما جاي خوشحالي دارد.

وی ادامه داد: نگاه به مناطق محروم دغدغه بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و به همین منظور از بدو پیروزی انقلاب نهادهای مختلفی در این زمينه شکل گرفته است.

رئيس شورای اسلامي شهر مشهد با بیان اینکه رفع نیازهای مردم اولویت کار ما و مسئولان شهری است، گفت: از مزیت‌هاي مهم فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مردم است ضمن اینکه کیفیت کالاها در اين مكان‌ها باید در قیاس با سایر فروشگاه‌ها بهتر باشد.

انتظاری هروي با اشاره به تلاش‌هاي سازمان آتش‌نشانی و مجموعه کارهایی که برای امنیت مردم صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به پرخطربودن خدمات در بخش آتش‌نشانی، شورای شهر به‌دنبال انجام تمهیداتی است تا سلامت و امنیت کارکنان این بخش فراهم شود.

 

کد خبر 3672468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha