۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲

رئیس هیئت ورزش سه گانه قم:

ورزش سه گانه قم در مسیر پیشرفت قرار دارد

ورزش سه گانه قم در مسیر پیشرفت قرار دارد

قم - رئیس هیئت سه گانه استان قم با بیان این که هیئت‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری شرکای ورزشی ما هستند، گفت: ورزش سه گانه در قم در مسیر پیشرفت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کاظم مجتبایی صبح سه‌شنبه در مجمع سالیانه هیئت سه گانه استان قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی در بدنه ورزش کشور وجود دارد نهایت تلاش در مورد رشد و پشتیبانی سه گانه در قم و کشور انجام شده است و به آینده این رشته در قم امیدوار هستیم.

وی افزود: آن چه مسلم است این است که فدراسیون ورزش‌های سه گانه گرچه نام یک هیئت ورزشی را دارد اما در حقیقت یک فدراسیون عام است که ورزشکاران رشته‌های مختلف را جذب کرده و می‌تواند کارکردهای مختلف داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ما اعتقاد داریم جوانان موتور انقلاب هستند و در گذشته این موضوع بارها تجربه شده است و بهترین دلیل آن می‌تواند دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی باشد که در آن زمان نسل اولی‌ها، با گوش فرا دادن به فرامین امام عزیز و نسل سوم امروز نیز با عمل به فرامین مقام معظم رهبری ظرفیت خود را نشان دادند.

مجتبایی بیان داشت: ورزش سه گانه می‌تواند در بخش‌های مختلف، رشته‌های مختلف را به هم پیوند دهد و نوعی هم افزایی معنایی در این رشته‌ها ایجاد کند.

وی عنوان کرد: هیئت دو و میدانی و دوچرخه سواری شرکای ورزشی ما هستند و با حضور این هیئت‌ها در کنار ما، می‌توانیم در مسیری تعریف شده به اهداف خود برسیم و  استان قم یکی از استان‌هایی است که برای برگزاری مسابقات مختلف مربی معرفی می‌کند.

رئیس هیئت سه گانه استان قم تصریح کرد: شناسایی افراد مستعد برای جذب به ورزش سه گانه برنامه‌ای بود که در آن پیشرفت داشته‌ایم و امیدواریم در سال جدید نیز به این هدف نزدیک‌تر شویم ضمن این که شرکت در مسابقات کشوری و ملی از دیگر برنامه‌های ما بوده و می‌خواهیم در این بخش نیز فعال‌تر باشیم.

کد خبر 3673040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha