۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹

طی ۲ سال و نیم اخیر؛

صندوق ذخیره فرهنگیان ۲۴ میلیارد ریال سود داشته است

صندوق ذخیره فرهنگیان ۲۴ میلیارد ریال سود داشته است

قم - کارشناس ارشد امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این صندوق طی ۲ سال و نیم اخیر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد رنجبران ظهر سه‌شنبه در همایش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۵ قم اظهار داشت: اساسنامه‌ای به صندوق ذخیره فرهنگیان داده‌اند که صندوق برای بازنشستگی ذخیره و عایداتی به فرهنگیان بازنشسته بدهد و در این اساسنامه مشخص شده که در حین خدمت فرهنگیان خدماتی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با خدمات تیم جدید در صندوق ذخیره فرهنگیان اساسنامه‌ای تنظیم شده که امکانات رفاهی در حین خدمت نیز به فرهنگیان ارائه شود.

کارشناس ارشد امور اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان طی ۱۷ سال گذشته هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان سود داشته در حالی که طی ۲ سال و نیم اخیر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرده است.

وی گفت: اکنون سرمایه‌گذاری‌ها در صندوق ذخیره فرهنگیان توسط کارشناسان خبره بررسی و جهت دهی شده و سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در این زمینه انجام می‌گیرد.

رنجبران با بیان اینکه ۴۷ درصد از بانک سرمایه متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، افزود: این بانک وام پرداخت کرده است اما برخی از افراد نتوانستند بازپرداخت کنند که این به معنی اختلاس نیست، خوشبختانه بانک سرمایه در رتبه هشتم در رابطه با عدم بازپرداخت در میان بانک‌های کشور است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان در صندوق سرمایه داریم که در آینده نزدیک این میزان بالاتر خواهد رفت، افزود: کسی که پول خود را از صندوق گرفت و تقاضای بازنشستگی کرد نمی‌تواند مجدداً به صندوق بازگردد.

کد خبر 3673450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha