۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

زیرساخت‌های بهداشتی درمانی عسلویه توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های بهداشتی درمانی عسلویه توسعه می‌یابد

بوشهر - قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: زیرساخت‌های بهداشتی درمانی عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد ظهر سه‌شنبه در آئین معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اظهار داشت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بخش سلامت داشته است و در این راستا طرح‌های بسیار خوب و ارزشمندی اجرا شده است.

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از مهمترین برنامه‌ها در عرصه سلامت دانست و اضافه کرد: ارائه خدمات بیشتر با هزینه‌های کمتر در طرح تحول نظام سلامت باعث شده تا شاهد رضایت‌مندی بیشتری از سوی مردم باشیم.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در عسلویه، افزود: در این شهرستان شاهد ارائه خدمات خوبی در بخش سلامت هستیم که تلاش می‌شود این خدمات توسعه یابد.

عزیز‌نژاد در ادامه با تقدیر از مسئولان پیشین بهداشت و درمان شهرستان عسلویه بیان کرد: انجام کار با نیت الهی و پی گیری مشکلات تا حصول نتایج و عشق خدمت‌رسانی به آحاد مردم، اصل اساسی در مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل سازنده با مسئولان، به‌تدریج مشکلات بهداشتی حل خواهد شد و با تحقق برنامه‌های بهداشتی، شاخص‌های بهداشت نیز ارتقا خواهد یافت.

توسعه خدمات‌رسانی به مردم عسلویه

فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این نشست با تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: عسلویه دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است و باید بخش بهداشت و درمان و ارائه خدمات سلامت به مردم نیز نسبت به همین ظرفیت‌ها افزایش یابد.

عبدالله نادری اضافه کرد: یکی از سیاست‌های کلان دولت تدبیر امید، طرح تحول نظام سلامت بود که به حول و قوه الهی با استقبال خوب مردم روبرو شد و شاهد گسترش خدمات‌رسانی به مردم در قالب این طرح هستیم.

وی به مزایای اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و ادامه داد: کاهش هزینه‌ها از جیب مردم محروم منطقه در حوزه سلامت و اقتصاد مملکت کار بس ستودنی است که در عرصه سلامت و درمان، در دو سال گذشته اتفاق افتاده است.

فرماندار عسلویه افزود: با راه‌اندازی شبکه عسلویه در سال گذشته ما تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌ها و جذب نیروهای بومی به کار خواهیم بست و از هرگونه همکاری و تعامل برای خدمت به مردم منطقه دریغ نمی‌کنیم.

رفع مشکل فضای فیزیکی و زیرساخت‌های عسلویه 

معاون بهداشتی دانشگاه نیز گفت: برای رفع مشکل فضای فیزیکی و زیرساخت‌های شبکه عسلویه منابع و اعتبار تأمین‌شده است و ما نیز در دانشگاه تلاش خود را برای جذب نیروی انسانی انجام خواهیم داد.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان بیان داشت: برای رفع مشکلات باید همه سازمان‌ها و اداره‌ها به‌ویژه فرماندار شهرستان مانند گذشته با شبکه بهداشت و درمان عسلویه که شبکه جدید و نوپاست همکاری داشته باشند.

به گزارش مهر، در این آیین جاسم زارعی به‌عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه معرفی شد.

سرپرست جدید شبکه عسلویه گفت: امیدوارم بتوانیم در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام سلامت و برنامه‌های استراتژیک معاونت بهداشتی دانشگاه، همگام با سیاست‌های دولت تدبیر و امید، برای ارتقای سطح کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و سلامت شهرستان، گام‌های بلند و اساسی در شهرستان برداریم.

کد خبر 3673618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha