۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶

طی مراسمی؛

۳۰۰دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان فارغ التحصیل شدند

۳۰۰دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان فارغ التحصیل شدند

سمنان - ۳۰۰دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی طی آئینی با حضور مسئولان استانی، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این مراسم که صبح چهارشنبه به میزبانی سالن همایش های حكيم جرجاني مجتمع آموزشي، دانش آموختگی علوم پزشکی سمنان برگزار شد، بیان کرد: اگرگوش شنوا و دل پاك در انسان وجود داشته باشد يقينا بسيار تآثير گذار است لذا انسان متقی کسی است که کمترین توقع را دارد و بیشترین نفع را به جامعه می رساند.

مهدی شادنوش با اشاره به تاکید آيات قرآن كريم در تزکیه نفس، بیان داشت: خداوند آگاه است، آنچه را در نيت و روح پزشکان و خدمتگزاران به مردم چه می گذرد لذا اجر انسان هایی که جان مردم را نجات می دهند، نزد خدای متعال محفوظ است.

وی خطاب به دانش آموختگان، افزود: باید مراقب بود تا دچار لغزش نشويم و نیکی را فراموش نکنیم تا در زندگی روشنایی بخش دیگران باشیم که این کار با توکل به خداوند منان میسر است.

محمد دانایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این مراسم ضمن قدر داني از زحمات اساتيد و خانواده هاي دانشجويان، گفت: فارغ التحصيلي پايان راه نيست، در رشته های علوم پزشکی چیزی به عنوان فارغ التحصیلی وجود ندارد و تنها مرحله ای از تحصیل پایان می یابد و مرحله ای جدید برای کسب علم و دانش بیشتر آغاز می شود.

کد خبر 3674219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha