۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

اشکان دژاگه:

مقدونیه تاکتیکی و خشن بازی می کند/ دو بازی پیش رو آخرین فرصت است

مقدونیه تاکتیکی و خشن بازی می کند/ دو بازی پیش رو آخرین فرصت است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید دو بازی پیش رو آخرین فرصت برای جا افتادن تیم تا قبل از شروع انتخابی جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشكان دژاگه درباره وضعيت تيم ملي پيش از ديدار برابر مقدونيه اظهار كرد: شكر خدا تا اينجاي اردو تمرينات خوبي را انجام داده ايم و بازيكنان تلاش مي كنند كه دستورات كادر فني را اجرا كنند. در مجموع تلاش شده با توجه به شرايط موجود تمرين آماده سازي مناسبي را پشت سر بگذاريم و خودمان را آماده حضور در انتخابي جام جهاني كنيم.

وي درباره ديدار فرداي تيم ملي برابر مقدونيه گفت: بازي سختي خواهد بود چرا كه اين تيم خيلي تاكتيكي و خشن بازي مي كند. اين تيم مهاجمي به نام پاندف دارد كه در اروپا جزو بهترين مهاجمان است. بنابراين به هيچ عنوان كار آساني نخواهيم داشت اما اگر تا قبل از بازي همين طور ادامه بدهيم بازي خوبي برابر مقدونيه خواهيم داشت.
دژاگه همچنين درباره ديدار برابر قرقيزستان گفت: شناخت چنداني از قرقيزستان ندارم اما نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم. در فوتبال امروز دنيا تيم كوچك وجود ندارد. هر تيمي مي تواند بدود، بجنگد و ببرد. با اين حال بازي اول ما برابر مقدونيه است و خيلي اهميت دارد كه در اين دو بازي تيم ما جا بيفتد چرا كه زماني تا بازي با قطر باقي نمانده است.

دژاگه با اشاره به اولين حريف ايران در انتخابي جام جهاني گفت: من به خوبي با فوتبال قطر آشنا شده ام. مي دانم كه آنها مي خواهند قبل از ميزباني شان در ٢٠٢٢ در جام جهاني حضور داشته باشند و به همين خاطر كم نمي گذارند. اين نشان مي دهد كه به هيچ عنوان كار راحتي نداريم. قطريها براي آماده سازي تيمشان برنامه ليگ در فصل جديد را بر اساس برنامه تيم ملي شان تنظيم كرده اند و در اين دو، سه سال خيلي پيشرفت كرده اند و نسبت به تيمشان در انتخابي جام جهاني قبلي و جام ملتهاي استراليا پيشرفت زيادي داشته اند. ما هم اگر مي خواهيم به جام جهاني برويم بايد حمايت كامل يك ملت را پشت سرمان داشته باشيم تا با خيالي راحت پا به مسابقات بگذاريم.

کد خبر 3674451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha