۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶

از امروز انجام می شود؛

آغاز اردوهای برون مرزی و 33 روزه پینگ پنگ بازان با سفر به چین

آغاز اردوهای برون مرزی و 33 روزه پینگ پنگ بازان با سفر به چین

سه پینگ پنگ کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورده اند، به منظور آماده سازی حضور در این بازی ها امروز عازم چین می شوند تا برگزارکننده اردویی مشترک در این کشور باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری که هفته گذشته در رقابت های جایزه بزرگ آبادان شرکت کردند، پس از برگزاری چند جلسه تمرین در تهران، امروز اردوهای برون مرزی خود برای آماده سازی حضور در بازی های المپیک را با سفر به چین آغاز می کنند. این پینگ پنگ بازان المپیکی با هدایت جمیل لطف الله نسبی و سیما لیموچی در اردوی چین شرکت می کنند. 

اردوی آماده سازی پینگ پنگ بازان المپیکی تا ۲۴ خردادماه در شهر ژنگ دینگ چین ادامه خواهد داشت و در ادامه تیم ملی تنیس روی میز در سه رویداد برون مرزی به میزبانی کشورهای شرق آسیا شرکت خواهد کرد.

این تیم ابتدا در تور جهانی ژاپن شرکت می کند که ۲۶ تا ۳۰ خردادماه در توکیو برگزار می شد سپس در تور جهانی سئول کره جوبی که ۲ تا ۶ تیرماه برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد. تور جهانی کره جنوبی هم آخرین برنامه مصوبی که پینگ پنگ بازان المپیکی در آن حضور خواهند داشت. این رقابت ها ۹ تا ۱۳ خردادماه برگزار می شود. 

کد خبر 3674523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha