۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۳۷

پیش از اعزام به تورین؛

تیم ملی بسکتبال در کمپ تمرینی لیتوانی شرکت می‌کند

تیم ملی بسکتبال در کمپ تمرینی لیتوانی شرکت می‌کند

حضور در کمپ تمرینی لیتوانی به عنوان آخرین برنامه آماده سازی تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به رقابتهای گزینشی المپیک در تورین ایتالیا نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این سفر به لتونی و برگزاری دو دیدار تدارکاتی در این کشور آخرین برنامه آماده سازی تیم ملی بسکتبال قبل از اعزام به محل برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در ایتالیا بود اما با توجه به فاصله چند روزه میان این اتمام این برنامه و آغاز مسابقات گزینشی المپیک در تورین، مسئولان فدراسیون بسکتبال رایزنی هایی برای حضور دریک کمپ تمرینی انجام دادند و طی آن شرکت در کمپ تمرینی کشور لیتوانی را برای ملی پوشان بسکتبال نهایی کردند. 

بر این اساس تیم ملی بسکتبال پس از سفر به لتونی و برگزاری دو دیدار در این کشور که ۶ و  ۸ تیرماه برابر تیم های ملی نیوزلند و تیم ملی این کشور (لتونی) انجام می شود، با اتوبوس راهی لیتوانی می شود تا آخرین برنامه آماده سازی خود پیش از حضور در مسابقات گزینشی المپیک را در کمپ تمرینی این کشور اجرا کند. حضور در کمپ تمرینی کشور لیتوانی برای روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه نهایی شده است. در پایان این کمپ تمرینی تیم ملی بسکتبال به تورین ایتالیا می رود تا در رقابت های گزینشی شرکت کند. 

تیم ملی بسکتبال در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک و درگروه اول این رقابت ها با تیم های یونان و مکزیک دیدار می کند. برای آماده سازی حضور در این رقابت ها، ملی پوشان کشورمان پیش از سفر لتونی و شرکت در کمپ تمرینی لیتوانی، دو برنامه برون مرزی دیگر را هم اجرا خواهند کرد. تیم ملی بسکتبال که در حال حاضر در محل برگزاری رقابت های قهرمانی غرب آسیا در اردن به سر می برد، در پایان این مسابقات راهی فیلیپین می شود تا طی دو دیدار به مصاف تیم ملی این کشور برود. این دو دیدار طی روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه در مانیل برگزار می شود که البته دیدار اول بدون تماشاگر خواهد بود. 

ملی پوشان بسکتبال ایران در ادامه از فیلیپین به چین سفر می کنند تا در رقابتهای اطلس اسپورت حاضر شوند. دومین دوره مسابقات ۲۵ تا ۳۰ خردادماه در شهر سوژو برگزار می شود و تیم ایران که با  هدایت درک باورمن نایب قهرمان دوره نخست این رقابت ها شد، بازهم با این مربی در دوره جدید این رقابت ها به میدان می رود. 

 

کد خبر 3674682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha