۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۴

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت مناسب‌سازی محیط برای معلولان

ضرورت مناسب‌سازی محیط برای معلولان

تبریز - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد که جامعه نسبت به معلولان و افراد کم توان باید نگاهی انسانی و والا داشته باشد و گفت: محیط باید برای معلولان مناسب سازی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدصادق پورمهدی در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان، گفت: تشکیل جلسات برای رفع تکلیف نیست وما باید در اجرای مصوبات کوشا باشیم.

وی افزود: پس ازاین در خصوص اهمال و کوتاهی مسوولان در اجرای مصوبات مناسب سازی محیط چشم پوشی نکرده و تخلفات مربوطه و قصور در انجام وظایف را به دادستانی گزارش خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار ضمن تاکید بر تعیین افق و برنامه ریزی اصولی و علمی در راستای مناسب سازی محیط شهری برای افراد کم توان، گفت: در این زمینه و در مقایسه با بیست سال گذشته کارهایی انجام گرفته است؛ اما این حرکت بسیار ضعیف و کند است و نیاز است کمیته نظارت فعال شده و در شهرستان ها نیز در این خصوص اقدامات مناسب انجام پذیرد؛ هدف‌های کوچک ولی عملی پیش بینی شده و حق و حقوق شهروندان و جامعه معلولان شفاف سازی شود.

پورمهدی ادامه داد: با بزرگ نمایی راه به جایی نخواهیم برد و به جای آن، با ترسیم هدف های کوچک و دست یابی به آن دلگرم شده و خواهیم توانست به اهداف بلند دست یابیم.

وی افزود: با شفاف سازی، جامعه مخاطب از حق و حقوق خود آگاه شده و در مقابل، مسوولان را ملزم به عمل و پاسخگویی به نیازهای به حق آنان خواهند کرد.

کد خبر 3675013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha