۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸

كسب سه مدال برای ايران در روز دوم قهرمانی دووميدانی جوانان آسيا

كسب سه مدال برای ايران در روز دوم قهرمانی دووميدانی جوانان آسيا

نمايندگان كشورمان در دومين روز از رقابت های دووميدانی قهرمانی جوانان آسیا موفق به كسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر، نمايندكان جوان دووميداني ايران موفق به كسب سه مدال در دومين روز از هفدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که در شهر " هوشی مین" ویتنام در حال برگزاری است، شدند. 

در جريان رقابتهاي روز دوم امین لطف الهی موفق شد در پرتاب وزنه با پرتاب ۱۷.۵۷ متری خود در جایگاه دوم بایستد و صاحب مدال نقره شود. مهدی رستمی دیگر ورزشکار جوان در پرتاب وزنه نیز با پرتاب ۱۷.۵۲ متر سوم شد و مدال برنز گرفت. عطا اسدی دونده جوان در ۱۵۰۰ متر با رکورد ۰۰-۰۳-۴ دقیقه به عنوان نفر سوم از خط پایان گذشت و به مدال برنز رسید.

عبدالرحیم درزاده، دیگر دونده جوان در ۱۵۰۰ متر نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما در جایگاه چهارم ایستاد و به مدال نرسید.

اکبر هلالی در پرتاب چکش نیز با پرتاب ۵۹.۱۳ متری خود به عنوان چهارمی دست یافت. محمدرضا فریدی که با شایستگی از مرحله مقدماتی و نیمه نهایی به فینال ۴۰۰ متر رسیده بود، هفتم شد.

این رقابت ها تا پایان روز دوشنبه، ۱۷ خرداد ادامه خواهد داشت و فرصت مناسبی برای کسب سهمیه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه سال جاری در لهستان برگزار می‌شود، خواهد بود.

تا کنون جواد شوریابی در ۴۰۰ متر بامانع و مهدی رستمی در پرتاب وزنه موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان شده اند.

کد خبر 3676344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha