۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۶:۰۶

والیبال انتخابی المپیک- ژاپن؛

برتری یاران ذخیره ایران مقابل ونزوئلا در ست نخست

برتری یاران ذخیره ایران مقابل ونزوئلا در ست نخست

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در رقابتهای انتخابی المپیک به مصاف ونزوئلا رفت و در ست نخست برابر این تیم به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران هفمتمین دیدار خود را در رقابتهای انتخابی المپیک از ساعت ۵:۴۰ روز یکشنبه در سالن مترو پولیتن توکیو مقابل ونزوئلا برگزار کرد که در ست نخست با برتری ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه یافت.

بعد از صعود تیم ایران به المپیک انتظار می روفت رائول لوزانو به بازیکنان اصلی کشورمان مقابل ونزوئلا استراحت بدهد که در آغاز بازی دو تیم نیز اینگونه شد. حمزه زرینی، مجتبی میزاجانپور، میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی، مصطفی شریفات، آرمین تشکری و مهدی مرندی (لیبرو) ترکیب اولیه تیم ایران را تشکیل دادند.

دو تیم بازی را برابر آغاز کردند. ونزوئلا مثل دیدارهای قبل خود روی سرویس های خوب بازیکنانش حساب باز کرد و سعی داشت مانع از ایجاد فاصله توسط بازیکنان ایران شود. این تیم تا وقت اول استراحت فنی با ایران خوب پیش رفت.

در امتیاز یازدهم بود که ونزوئلا به ایران رسید اما در ادامه شاگردان لوزانو یک امتیاز برتری را حفظ کردند و وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۵ پیش افتادند. در بازگشت به میدان بازیکنان کشورمان بخصوص با سرویس و دفاع روی تور حریف را تحت فشار گذاشتند و این ست را ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند.

 

کد خبر 3676389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha