۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۷:۳۷

والیبال انتخابی المپیک- ژاپن؛

ایران ۲ - ونزوئلا ۲/ سرنوشت به ست پنجم کشیده شد

ایران ۲ - ونزوئلا ۲/ سرنوشت به ست پنجم کشیده شد

تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم بازی برابر ونزوئلا برنده شد تا ست پنجم سرنوشت این دیدار را تعیین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران هفمتمین دیدار خود را در رقابتهای انتخابی المپیک از ساعت ۵:۴۰ روز یکشنبه در سالن مترو پولیتن توکیو مقابل ونزوئلا برگزار کرد و در ست چهارم حریف را شکست داد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در شروع ست چهارم نیز بازیکنان کشورمان امتیازات اولیه را کسب کردند و ۴ بر ۲ از حریف خود پیش افتادند. ونزوئلا البته با توپگیری خوبی که توسط مدافعان عقب زمین خود داشت این فاصله را جبران کرد اما در وقت اول استراحت فنی ایران برتری یک امتیازی و ۸ بر ۷ خود را ثبت کرد.

عملکرد خوب زرینی و میرزاجانپور در منطقه های چهار و دو ایران سه اختلاف امتیاز برای کشورمان ایجاد کرد و سرمربی ونزوئلا را مجاب کرد تا تقاضای وقت استراحت کند. در ادامه بازی برتری ۱۶ بر ۱۳ تیم کشورمان در وقت دوم استراحت فنی ثبت شد.

تیم ایران با بازی خوب خود ۲۰ بر ۱۵ پیش افتاد اما ونزوئلا از دو توپ برگشتی استفاده کرد و فاصله را کاهش داد تا لوزانو درخواست تایم اوت کند. سرویس های خوب زرینی که دریافت اول خوبی را از سوی حریف بدنبال نداشت حاشیه امنیت خوبی برای ایران ایجاد کرد و در نهایت این ست را شاگردان لوزانو ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند.

 

 

کد خبر 3676393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha