۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۷

در مسابقات دو و میدانی جوانان آسیا؛

نماینده دو و میدانی قم به مقام هفتم آسیا دست پیدا کرد

نماینده دو و میدانی قم به مقام هفتم آسیا دست پیدا کرد

قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: نماینده دو و میدانی قم در مسابقات دو و میدانی جوانان آسیا به مقام هفتم آسیا دست پیدا کرد.

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز گذشته در ویتنام ادامه پیدا کرد و نماینده دو و میدانی قم در فینال ماده ۴۰۰ متر در نهایت با کسب عنوان هفتم به کار خود خاتمه داد.

وی افزود: تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رده سنی جوانان در حالی در این مسابقات حاضر بود که از حضور ۲ چهره قمی شامل محمدرضا فریدی در ماده ۴۰۰ متر و علی رضایی به عنوان مربی تیم ملی جوانان بهره‌مند بود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار آینده دار استان قم در این مسابقات پس از عبور از مرحله اول به دور نیمه نهایی رسید و با کسب حد نصاب ورود به مرحله پایانی راهی دور فینال شد اما در دور فینال به مقام هفتم بسنده کرد.

اسحاقی بیان داشت: فریدی در این مرحله مشکل بزرگی به نام تاول پا داشت و تاول‌های پای این ورزشکار سبب شد وی نتواند در فینال گام‌های خود را به درستی بردارد و در نتیجه از رسیدن به مدال بازماند.

وی عنوان کرد: با توجه به نوع رقابت در ماده ۴۰۰ متر و اهمیت داشتن صدم ثانیه‌ها و نیز حضور حریفانی قدرتمند از سوی دیگر در مرحله فینال، کار برای فریدی که با مشکل آسیب دیدگی مواجه بود بسیار دشوار شد اما عملکرد وی با توجه به نخستین تجربه آسیایی وی مثبت ارزیابی می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: رضا ملک پور دو و میدانی کار خوشنام قم به زودی به همراه میلاد دریساوی ورزشکار پرش سه گام قم راهی مسابقات دو و میدانی بین المللی ارزوم ترکیه می‌شوند.

کد خبر 3676463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha