۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر مطرح کرد:

 بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر

 بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر

بوشهر - مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: باید زمینه بهبود کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر فراهم شود تا شاهد افزایش رضایت‌مندی در جامعه هدف باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری اداره کل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی خدمات بسیار خوبی را به جامعه تحت پوشش ارائه می‌کند و در استان بوشهر نیز شاهد ارائه این خدمات مناسب هستیم.

وی بر لزوم تقویت و توسعه سازمان بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد: سازمان بهزیستی با کمک به افراد معلول باعث می‌شود تا این افراد درجات ارتقا را پیموده و به جایگاه‌های بالاتری دست یابند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر به نقش مهم سازمان بهزیستی در ارتقای اجتماعی جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: توسعه سلامت، توان‌بخشی و پیشگیری از جمله خدمات مهم سازمان بهزیستی است.

وی بر لزوم معرفی هرچه‌بیشتر خدمات سازمان بهزیستی به جامعه تاکید کرد و گفت: استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر به قشر آسیب‌پذیر جامعه توجه ویژه‌ای دارند و در این راستا همکاری و تعامل خوبی را با سازمان‌های خدمات‌دهنده دارند.

ستوده خواستار ارائه خدمات مناسب به اقشار ضعیف و مستضعف و آسیب‌پذیر شد و بیان کرد: باید کیفیت خدمات بهزیستی در استان بوشهر افزایش یابد و از ظرفیت‌های خیرین نیز به خوبی استفاده شود.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر اضافه کرد: استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد در این سازمان می‌تواند در ارائه خدمات به جامعه هدف نقش مهمی داشته باشد.

کد خبر 3676961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha