۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹

زخمی شدن ۲ ژاپنی در تصادف با ملوان آمریکایی

زخمی شدن ۲ ژاپنی در تصادف با ملوان آمریکایی

رسانه های ژاپن از زخمی شدن شدید دو تن از شهروندان اوکیناوای ژاپن بر اثر تصادف با اتومبیل یک ملوان آمریکایی مست خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، رسانه های ژاپن از زخمی شدن دو تن از شهروندان جزیره اوکیناوای ژاپن بر اثر تصادف با اتومبیل یک ملوان آمریکایی که در حالت مستی رانندگی می کرد خبر دادند.

در گزارش پلیس اوکیناوا ساعت وقوع این تصادف، ۱۱:۴۰ شب به وقت محلی و علت آن نیز رانندگی این نظامی آمریکایی در خلاف جهت مسیر خود عنوان شده است.

در گزارش پلیس همچنین با اشاره به تست الکل گرفته شده از این سرباز، گفته شده که میزان الکل موجود در خون این فرد، شش برابر حد مجاز بوده است.

این در حالیست که ماه گذشته و در پی تجاوز یکی از سربازان آمریکایی همین پایگاه نظامی به یک زن ژاپنی و کشته شدن وی توسط این سرباز در اوکیناوا، موجی از تظاهرات در این کشور به راه افتاد. در پی وقوع آن حادثه، فرمانده نیروهای آمریکایی در این جزیره ژاپنی، از وضع مقررات جدید در پایگاه هوایی آمریکا در این جزیره خبر داد که سربازان این پایگاه را از نوشیدن الکل در خارج از پایگاه و حضور در رستوران های این شهر که نوشیدنی های الکلی توزیع می کنند، منع می کند خبر داد.

فرمانده این پایگاه آمریکایی همچنین ضمن عذرخواهی از مردم ژاپن قول داده بود که حوادث این چنینی تکرار نشوند.

 

کد خبر 3677225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha