۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

ایران جزو سرآمدهای والیبال جهان است؛

نصرالله سجادی: اوایل ماه رمضان از تیم ملی والیبال تقدیر خواهد شد

نصرالله سجادی: اوایل ماه رمضان از تیم ملی والیبال تقدیر خواهد شد

بنا بر اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تقدیر از اعضای تیم ملی والیبال به خاطر صعود به بازی های المپیک ریو اوایل ماه رمضان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله سجادی که در مراسم ضیافت سفارت ایران در توکیو برای اعضای تیم ملی والیبال حضور داشت، اظهارداشت: به همه مردم و به خصوص جامعه بزرگ والیبال و بازیکنان این رشته و مدیرانی که طی سال های گذشته برای آماده سازی این تیم زحمت کشیدند، صعود والیبال به المپیک راتبریک می گویم. این پیروزی در نوع خود رکورد استثناییی بود. والیبال بعد از ۵۲ سال از از قرار گرفتن والیبال در المپیک توکیو، برای اولین بار تیم ایران هم توانست به جمع ۱۲ تیم حاضر در المپیک ریو پیوست.

وی تصریح کرد: همه تیم هایی که در این رقابت ها تیم ایران به مصاف آنها رفت، تجربه دو سه دوره حضور در المپیک را داشتند حتی تیم هایی مانند لهستان و فرانسه جزو تیم های تراز اول جهان به حساب می آیند اما ملی پوشان ما توانستند با اقتدار مقابل آنها به میدان بروند.  امیدوارم این موفقیت‌ها در لیگ جهانی و المپیک هم ادامه داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه همراه با دیگر مناف هاشمی به توکیو آمد تا از تیم ملی والیبال در رقابت های گزینشی المپیک حمایت لازم را داشته باشد، یادآور شد: از نزدیک شاهد تلاش بازیکنان بودیم. حتما بعد از بازگشت به تهران طی مراسمی که اوایل ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، از اعضای تیم ملی والیبال تقدیر می شود. 

من به اتفاق مناف هاشمی به نمایندگی از وزارت ورزش و دولت در ژاپن حضور داشتیم تا حمایت کنیم. ما از نزدیک شاهد تلاش‌ها بودیم و ان‌شاالله به تهران که برگشتیم، در مراسمی در اوایل ماه مبارک رمضان از اعضای تیم تقدیر می‌شود.

نصرالله سجادی در پایان گفت: امیدوارم حرکتی که توسط تیم ملی والیبال آغاز شده به توسعه بیشتر این رشته کمک کند و والیبال بتواند به صورت ریشه ای کارش را دنبال کند. بازیکنان ایران نشان دادند که جزو سرآمدهای جهان هستیم.

کد خبر 3677443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha