۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۱

پولادگر در حضور جهانگیری عنوان کرد:

نشانه‌ای از توجه دولت به المپیک در ایران نمی‌بینیم

نشانه‌ای از توجه دولت به المپیک در ایران نمی‌بینیم

رئیس فدراسیون تکواندو خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: در ایران توجه و نگاه دولت به المپیک به اندازه جهان نیست و نشانه ای در این زمینه نمی بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در بخشی از دیدار جامعه ورزش با معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: خیلی زودتر از این مشتاق دیدار بودیم. اگر دو ماه پیش شما را می دیدیم حرفهای دیگری داشتیم اما امروز و در آستانه المپیک صحبت های ما فرق کرده است.

وی در ادامه گفت: همین که شما برای ما فرصت گذاشتید و در جلسه امروز شرکت کردید نشان دهنده اهمیت المپیک برای دولت است اما این حق را به ما بدهید که فکر کنیم اهمیت المپیک و توجه و نگاه دولت به آن، آن گونه که در جهان و دیگر کشورها وجود دارد، هنوز در ایران ایجاد نشده و نشانه ای از آن نمی بینیم.

پولادگر با تاکید بر اینکه ورزش ایران روزهای حساسی پیش رو دارد، افزود: اگر توجه لازم صورت نگیرد این روزها از دست می رود و بعدها با صرف هزینه های زیاد هم قابل جبران نیست. کاروان ایران برای المپیک ریو نسبت به ادوار گذشته از نظر تعداد سهمیه و تعداد رشته رکورد شکسته است. مگر با در نظر گرفتن این رکوردها مجموعه اعضای کاروان ایران چقدر می شود که نتوان حمایت لازم را داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه بهترین نتیجه ورزش ایران در ادوار مختلف المپیک، در المپیک لندن به دست آمد که کاروان ایران صاحب 12 مدال شد، خاطرنشان کرد: آن زمان شرایط برای انگیزه دادن به ورزشکاران ایجاد شده بود این امید را داریم در المپیک ریو رکورد تعداد مدال ها شکسته شود آیا ایجاد انگیزه برای این رکورد شکنی، برای دولت سخت است؟

پولادگر در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: شرمنده ایم که درخواست های ما کمتر از دولت است. درخواست قهرمانان محجوب ما کم است. ورزشکاران ما هنوز ورزشکاران جوایز سال 94 را دریافت نکرده اند. ما شرایط دولت را می دانیم اما امیدواریم حمایت های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 3678296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha