۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۶

رئيس سازمان مدارس غيردولتی خبر داد

اجرای طرح جامع نظارت بر عملكرد مدارس غيردولتی

اجرای طرح جامع نظارت بر عملكرد مدارس غيردولتی

رئيس سازمان مدارس غيردولتی مشاركت های مردمی و خانواده از اجرای طرح جامع نظارت بر عملكرد مدارس غيردولتی به صورت سيستمی با همكاری مركز نيروی انسانی به صورت نرم افزاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه گرد درخصوص نحوه نظارت و رسیدگی به شكایات مردم نسبت به میزان اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و چگونگی سازوكار نظارت و بازرسی از مدارس، گفت: از آنجا كه انجام نظارت های فرآیندی هدایت محور از مهمترین اهداف و اثربخش ترین فعالیت ها در نظام آموزشی ماست؛ لذا این سازمان با اتخاذ دو سیاست راهبردی و عملیاتی برنامه نظارتی از عملكرد مجموعه تحت پوشش خود را در دستور كار خود قرار داده است.

وی افزود: در سیاست راهبردی كه حول محور سیاستگذاری و در برنامه زمانی  میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی می شود با تشكیل گارگروه تخصصی متشكل از اساتید صاحبنظر در حوزه ارزیابی و بهره گیری از تجارب ارزشمند متخصصان «طرح جامع نظارت» با همكاری نیروی انسانی و فناوری بصورت نرم افزاری تهیه و  تدوین شده است كه به محض نهایی شدن آن برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مشاركت های مردمی و خانواده اضافه كرد: با توجه به نقش و وظایف عملیاتی و اجرایی ادارات مشاركت ها در استان ها و مناطق موظفند براساس مفاد دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از سوی ستاد؛ ضمن پایش و بررسی های فرآیندی از عملكرد مدارس و مناطق تابعه نتایج ارزیابی خود را به این سازمان ارسال كنند.

وی خاطرنشان كرد: كمیته نظارت مناطق متشكل از همكاران  مشاركت های مردمی، ارزیابی عملكرد، حراست و رؤسای شوراهای هماهنگی مؤسسان كار نظارت و پیگیری شكواییه مردم خصوصاً درمورد اضافی دریافتی شهریه و لزوم استرداد آن را عهده دار هستند.    

کد خبر 3680896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha