۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر ترویج شود

فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر ترویج شود

بوشهر - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالرسول کازرونی ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت های شغلی پایدار، اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف را از اهداف برگزاری هفته ملی مهارت عنوان کرد.

وی هفته ملی مهارت را فرصت مغتنمی در راستای اجرایی کردن رسالت خطیر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه برشمرد و اظهار کرد: تلاش در راستای هدایت و فراگیری هر چه بیشتر آموزش‌ها در سطوح مختلف و همچنین فعالیت گسترده برای ارتقای جایگاه آموزش فنی و حرفه ای امری ضروری است.

کازرونی گفت: در این هفته باید تلاش شود تا مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آشنا شوند و عملکردها و تلاش‌های صورت گرفته در راستای خدمت به مردم شریف استان چه در بخش دولتی و چه در بخش غیر دولتی با کیفیت بهتری به مخاطبان ارائه شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به اینکه هفته ملی مهارت از دوم تا هشتم مرداد ماه در تقویم ملی گنجانده شده است مهمترین برنامه‌های این هفته را را در استان بوشهر دیدار کارکنان آموزش فنی و حرفه ای با نماینده ولی فقیه دراستان، برگزاری همایش های مهارت آموزی در سطح مراکز آموزشی استان، برگزاری نشست خبری، برگزاری جشن ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و ... عنوان کرد.

کد خبر 3682744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha