در بیانیه دفتر رسانه‌ای اسد اعلام شد؛

تکذیب ارائه اطلاعات تکفیریها به نمایندگان انگلیسی توسط «بشار اسد»

تکذیب ارائه اطلاعات تکفیریها به نمایندگان انگلیسی توسط «بشار اسد»

دفتر رسانه‌ای رئیس جموری سوریه با صدور بیانیه ای خبر روز گذشته رسانه «ساندی تلگراف» مبنی بر ارائه اطلاعات مربوط به تکفیریهای خارجی حاضر در سوریه به دو نماینده انگلیسی توسط اسد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، دفتر رسانه ای رئیس جموری سوریه به خبر منتشر شده در رسانه «ساندی تلگراف» در خصوص ارائه اطلاعات تکفیریهای خارجی مستقر در سوریه به دو نماینده مجلس انگلیس توسط بشار اسد واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه دفتر رسانه ای اسد آمده است: خبری که در رسانه «ساندی تلگراف» منتشر شده کاملا بی پایه و بر اساس اطلاعات غلط بوده است، زیرا رئیس جمهوری سوریه هیچگونه اطلاعاتی از تکفیریهای خارجی مستقر در کشور را به نمایندگان مجلس انگلیس ارائه نداده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستگاه های امنیتی و نظامی سوریه با تمامی تروریست های تکفیری مستقر در کشور فارغ از تابعیت هایی که دارند، مقابله می کنند.

گفتنی است، روز گذشته «ساندی تلگراف» از دیدار دو تن از نمایندگان مجلس انگلیس با رئیس جمهور سوریه در فصل بهار و ارائه برخی اطلاعات توسط دمشق به لندن در این دیدار خبر داده بود.

ساندی تلگراف مدعی شده بود: این سفر در فصل بهار و به دعوت دمشق انجام شده و در جریان آن یک لوح فشرده (سی دی) حاوی نام و اطلاعات تروریست های خارجی حاضر در سوریه به این دو نمانیده انگلیسی که از حزب محافظه کار (حزب حاکم انگلیس) بوده اند تحویل داده شده است.

در ادامه گزارش این رسانه آمده بود: در این لوح اسامی ۲۵ شهروند انگلیسی وجود دارد که حکومت اسد می‌گوید این افراد به داعش پیوسته‌ و تاکنون ۱۴ تن از آن‌ها کشته شده‌اند. از بین کشته شدگان دو برادر هستند که ساکن شهر برایتون انگلیس بوده و دو سال پیش به سوریه سفر کرده‌اند.

کد خبر 3684704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha