۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس:

معابر مرزی کولبری در کردستان بازگشایی می شود

معابر مرزی کولبری در کردستان بازگشایی می شود

سنندج - رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز بازگشایی معابر کولبری مرزی در استان کردستان صادر شد.

منصور مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: پس از پیگیری های متعدد صورت گرفته و همچنین با عنایت مسئولان مربوطه، معابر کولبری مرزی در استان کردستان بازگشایی شد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند ماه اخیر معابر کولبری مرزی در کردستان مسدود شده بودند که این روند مردم را با مشکلاتی مواجه کرد ولی خوشبختانه از امروز بار دیگر این معابر بازگشایی شده و مردم می توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از آنها تردد داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش برای ارتقاء وضعیت معیشت مردم ساکن در مرزهای کردستان یکی از بهترین اقدامات برای تامین امنیت پایدار است و در همین راستا باید به صورت ویژه از افراد ساکن در مرزهای کردستان به خوبی حمایت شود.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه پیگیری های لازم و همچنین سرمایه گذاری بهتر دولت، زمینه برای حمایت های مناسب از افراد ساکن در مرزها صورت گیرد.

بعد از اجرایی کردن طرح انسداد مرزها در کشور، چندین معبر کولبری در استان کردستان بازگشایی شد تا مردم از این طریق بتوانند با جابجا کردن شماری کالا امرار معاش داشته باشند.

کد خبر 3686840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha