۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

فرماندار شفت؛

جهاد و جهادگر مصداق عینی شعار «ما می توانیم» است

جهاد و جهادگر مصداق عینی شعار «ما می توانیم» است

شفت- فرماندار شفت با اشاره به فعالیت های جهاد در جهت محرومیت زدایی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: جهاد و جهادگر مصدافق عینی شعار «ما میتوانیم» است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودی در نشست با کارکنان جهاد کشاورزی شفت که عصرشنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهادگران از ابتدای انقلاب تاکنون در همه صحنه ها نقش آفرین بوده اند.

وی با بیان اینکه  مسیرجهادگران در طول همه دوران ها مسیرالهی بوده است، افزود: نتیجه همه فعالیت های این افراد تعالی جامعه اسلامی ایران بود.

فرماندار شفت با اشاره به ضرورت وجود تفکر جهادی در بین همه مسئولان، گفت: جهاد هم در آموزه های اسلامی و دینی و هم در تفکر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دارای جایگاه ویژه بوده و وظیفه ما به عنوان مسئول انتقال این تفکر به نسل آینده و جوان کشور است.

 وی ادامه داد: از زمان تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) تاکنون این جهادگران این سازمان در همه دوران ها و در همه عرصه ها با ارائه راهکارهای مناسب خدماتی و تولیدی به محرومیت زدایی از سطح جامعه نقش موثر داشته اند.

به گفته این مسئول جهاد کشاورزی در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از روش های علمی و مدیریتی به سمت بهبود ساختارهای خویش حرکت و شعار «ما می توانیم» را عینیت بخشید.

وی در ادامه به فعالیت های خوب و تأثیرگذار جهاد کشاورزی شهرستان شفت اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد حرکت روبه جلوی کشاورزی شهرستان بوده ایم.

محمودی با اشاره به اینکه عملگرایی به عنوان یک ویژگی شاخص جهاد کشاورزی شهرستان، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به فرموده مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» جهاد کشاورزی باید مولفه ها و شاخص های این طرح در بخش کشاورزی شهرستان را اجرایی کند.

کد خبر 3689133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha