۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

شهردار گناباد:

شهرك كارآفرين در گناباد راه‌اندازی می‌شود

شهرك كارآفرين در گناباد راه‌اندازی می‌شود

گناباد ـ شهردار گناباد گفت: یکی از اولویت‌های ما در شهرداری تامین درآمد است که در این راستا برنامه‌ریزی های لازم جهت راه‌اندازی شهرک کارآفرین صورت گرفته است.

میرزا علی تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر دراين باره اظهار کرد : یکی از مشکلات اساسی شهرداری گناباد در حوزه آسفالت معابر و تامین قیر است که باعث شده آسفالت‌ريزی به کندی صورت گیرد.

وی با اشاره به کاهش درآمد شهرداری از محل ماده ۱۸۰ افزود: متاسفانه طی یک سال اخیر شهرداری از محل ماده ۱۸۰ هیچ گونه دریافتی نداشته است و به دلیل شرایط اقتصادی مردم سایر دریافتی‌های شهرداری نيز کاهش یافته است.

شهردار گناباد تاکید کرد: مشکل اصلی شهرداری گناباد نداشتن درآمد پایدار است که یکی از اولویت‌های ما در شهرداری تامین درآمد است که در این راستا برنامه‌ریزی های لازم جهت راه‌اندازی شهرک کارآفرین صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مردم در کاهش هزینه‌های شهرداری گفت : اگر شهروندان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن دست به گریبان هستیم، قابل حل خواهد بود.

تقوی خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ مترکعب از معابر شهر گناباد آسفالت شده است که برای اجرای این میزان  آسفالت ۴۵تن قیر مصرف کرده‌ایم.

شهردار گناباد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانسته ایم هزار و ۲۰ مترمکعب از سطح معابر را نیز لکه‌گیری کنیم تا مقداری از مشکلات شهروندان بکاهیم.

کد خبر 3691031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha