شیخ «نعیم قاسم»:

سلب تابعیت شیخ «قاسم» نشانه آغاز اتمام دوران حاکمیت آل خلیفه است

سلب تابعیت شیخ «قاسم» نشانه آغاز اتمام دوران حاکمیت آل خلیفه است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن محکومیت اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، آن را نشانه شروع اتمام دوران حاکمیت آل خلیفه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های مقاومت، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی نسبت به اقدام سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش شیخ نعیم قاسم در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع عالیقدر شیعیان در بحرین نمادی از پرچمداران علم و جهاد است.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: هنگامی که سران آل خلیفه تابعیت شیخ قاسم را لغو می کنند، این بدین معناست که این سران شایستگی رهبری بحرین را ندارند و با این اقدام به این موضوع اذعان کرده اند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین بیان کرد: وقتی که ۵ سال تظاهرات مسالمت آمیز با هدف مشارکت و همکاری برای ساختن کشور صورت می گیرد اما دولت پاسخی نمی دهد، این علامتی است برای استبداد و ظلم آل خلیفه.

شیخ نعیم قاسم در پایان تاکید کرد: حقوق بشر کجاست؟ جهان آزاد کجاست؟ سازمان ملل کجاست؟ آنها مرده اند اما درک نمی کنند. آل خلیفه نباید خوشحال شود؛ زیرا این اقدام آنها علامتی برای آغاز اتمام دوران حاکمیت آنها است و صبح و پیروزی نزدیک است.

شایان ذکر است رژیم آل خلیفه روز دوشنبه در اقدامی سرکوبگرانه اقدام به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین کرد که اعتراضات شدیدی را در پی داشت و موجب ملتهب شدن اوضاع سیاسی و برانگیخته شدن خشم مردم شد.

کد خبر 3692146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha