۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴

فیلم کوتاه «فراسوی دستانت» به جشنواره آمریکایی می‌رود

فیلم کوتاه «فراسوی دستانت» به جشنواره آمریکایی می‌رود

فیلم کوتاه «فراسوی دستانت» به کارگردانی زرینا نادری به جشنواره «اوزارک» آمریکا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «فراسوی دستانت» به کارگردانی زرینا نادری که در طول برگزاری کارگاه اکسپریمنال انجمن سینمای جوانان مشهد با حضور مهدی فردقادری کارگردان موفق در عرصه سینمای کوتاه ساخته شده بود به یک جشنواره بین المللی راه پیدا کرد.

«فراسوی دستانت» به جشنواره «اوزارک» آمریکا راه پیدا کرده و ماه آینده در این جشنواره به نمایش در می آید.

زمستان سال گذشته انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد ، اقدام به برگزاری کارگاه سینمای اکسپریمنتال کرد. در طی این کارگاه ده روزه ، هنرجویان هر کدام کارگردانی یک فیلم کوتاه اکسپریمنتال را به عهده گرفتند و در نهایت چهارده فیلم کوتاه زیر نظر مهدی فرد قادری، فیلمساز سینمای ایران ساخته شد که یکی از آنها «فراسوی دستانت» به کارگردانی زرینا نادری است.

در خلاصه داستان «فراسوی دستانت» آمده است: زن و شوهری که هر دو بیماری خاصی دارند هر روز صبح باید در ساعتی مشخص بیدار شوند، اما با کوتاهی شوهر در بیدار شدن در ساعت مقرر ، بیماری در بدن زن تشدید شده و باعث مرگش می شود. حالا مرد که تنها شده است سعی در نگهداری زن در خانه می کند.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: زرینا نادری، تصویر بردار: محسن عابدي، صدا بردار: علیرضا موسی زاده، منشی صحنه: لیدا صادقی، تدوین: امیر تهرانی، بازیگران: مژده محمدی، مهدی خدیوی پناه.

کد خبر 3693977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha