۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

جشنواره «خانواده قرآنی» دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

جشنواره «خانواده قرآنی» دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

چهاردهمین جشنواره قرآنی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی میرجلیلی دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده درفرایند اجرای جشنواره را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ «خانواده قرآنی» از سوی دفتر نهاد رهبری و با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود، حضور تمام اساتید و کارکنان (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، تبصره، شرکتی و طرحی) به همراه همسر و فرزندان آنان را در جشنواره ممکن دانست. 

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می توانند بر اساس محل سکونت در یکی از بخش های حضوری یا غیر حضوری جشنواره ثبت نام کنند.

میرجلیلی به عناوین مسابقات جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه اشاره کرد و گفت: در بخش اصلی رشته های حفظ، ترتیل، مفاهیم (گروه یک تا سه حضوری و غیر حضوری)، اذان و نقاشی و در بخش ویژه، مسابقه کتابخوانی با آزمون حضوری؛ با محوریت «خانواده و اقتصاد مقاومتی» برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات خاطره نویسی و تجربه نگاری، عکاسی، روزنامه دیواری و فراز خوانی نیز بصورت غیر حضوری در بخش ویژه اجرا خواهدشد.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  طبق سنوات گذشته، دبیرخانه جشنواره از طریق مسئولان روابط عمومی و رابطین فرهنگی مستقر در مراکز وابسته به دانشگاه، منابع و اطلاعات تکمیلی جشنواره را در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهند داد.

وی افزود: فایل آزمون های غیر حضوری از طریق سایت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود.

میر جلیلی در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در جشنواره هم گفت: علاقمندان از ۱۰ تا ۲۰ تيرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به ثبت اطلاعات کنند.

وی، زمان افتتاحیه جشنواره قرآنی را اول تیرماه و اختتامیه آن را نیمه شهریور ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اعلام کرد.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره جوایز برگزیدگان جشنواره گفت: جوایز شامل هدایای نقدی و غیر نقدی و نیز کمک هزینه سفر کربلا ( و اعطای تسهیلات عتبات عالیات) است. همچنین به کارکنان شرکت کننده در رشته مفاهیم با آزمون حضوری جشنواره نیز، امتیاز بازآموزی معادل ۴ ساعت آموزش ضمن خدمت تعلق می گیرد.

کد خبر 3694611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha