فیلم اظهارات متفاوت یک استاد زبان در دیدار با رهبر انقلاب؛

تقابل میان زبان قرآن و زبان طاغوت

تقابل میان زبان قرآن و زبان طاغوت

نقطه تقابل اصلی و نهایی میان زبان قرآنی و زبان طاغوتی است. با دیدن تقابل جهانی جبهه زبان قرآنی و جبهه زبان طاغوتی می توان برنامه های استکباری در بسط زبان انگلیسی در جهان و ایران را فهمید.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اساتید دانشگاه در تاریخ ۲۹ خرداد سال جاری، با رهبر انقلاب دیدار کردند. در این دیدار برخی از اساتید در محضر رهبر انقلاب به ایراد سخنرانی پرداختند. سوسن قهرمانی، دانشیار دانشگاه الزهرا از جمله این سخنرانان بود که فایل تصویری سخنان وی را  با موضوع زبان انگلیسی می توانید از لینک بالا دریافت کنید.

در بخشی از این سخنرانی آمده است: «بنده سی سال است که با زبان انگلیسی کار می کنم و شصت سال است که با این زبان صحبت می کنم. زبان فارسی را بعد از زبان انگلیسی آموختم. چالش هایی که شما به آن اشاره کردید به دل ما معلم های انگلیسی نشست و احساس می کنیم که یک حمایت خیلی خوبی شد که ما بتوانیم به زبان انگلیسی و زبان های دیگر که در آموزش آن مسئول هستیم بیشتر فکر کنیم و با زبان قرآنی و نوع نگاه قرآنی آن را بیاموزیم. مسئله زبان یکی از دغدغه های مهم و مستمر ما در ایران بوده است. دیده ایم مقاومت در برابر انواع حربه های زبانی برای سلطه و استکبار چالش مستمر همه ماست. توفیق در این رویارویی نیازمند عبور از روایت های رایج و بدیهی ظاهرا علمی و تلاش برای فهمی ریشه ای و نو از نعمت الهی زبان است. زبان های مسلمانان هر کدام گنجینه ای از حکمت و معرفت اند چون آب حیات قرآن در آن جاری شده است. پس در باب زبان نقطه تقابل اصلی و نهایی میان زبان قرآنی و زبان طاغوتی است. با دیدن تقابل جهانی جبهه زبان قرآنی و جبهه زبان طاغوتی می توان برنامه های استکباری در بسط زبان انگلیسی در جهان و ایران را فهمید.»

متن کامل این سخنرانی را از اینجا دریافت کنید.

کد خبر 3695913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha