۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

معاون استاندار لرستان خبر داد؛

اجرای ۲۴ پروژه توسط کمیته فرهنگی اجتماعی اقتصاد مقاومتی لرستان

اجرای ۲۴ پروژه توسط کمیته فرهنگی اجتماعی اقتصاد مقاومتی لرستان

خرم آباد - معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: در مجموع ۲۴ پروژه در کمیته فرهنگی، اجتماعی اقتصاد مقاومتی استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه هشت دستگاه اجرایی استان در کمیته فرهنگی، اجتماعی اقتصاد مقاومتی استان عضو هستند، اظهار داشت: در مجموع ۲۴ پروژه در کمیته فرهنگی، اجتماعی اقتصاد مقاومتی استان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه یک پروژه از این ۲۴ پروژه در خرداد ماه سال جاری عملیاتی شده است، گفت: مطابق با برنامه زمانبندی مندرج در سامانه «نیپاد» کارهای مربوطه به خوبی پیش می روند و نوع پروژه هایی که در دستور کار هستند بصورت مستمر در طول سال ادامه دار هستند.

رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۵ حدود ۱۹ پروژه در دستور کار این کمیته باید به اتمام برسد، افزود: سه پروژه این کمیته نیز برای اجرایی شدن به سال ۹۶ موکول خواهد شد..

شاهرخی با بیان اینکه کار تشکیل شرکت های دانش بنیان، راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه ها و واحد های اقماری مطابق برنامه زمانبندی پیش می روند، عنوان کرد: بعضی از اعضا اعتقاد دارند باید پروژه های بیشتری را در زمینه سامانه نیپاد و طرح اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

کد خبر 3696179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha