۸ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۱

استاندار بوشهر خبر داد:

پرداخت اعتبارات تملک دارایی به دستگاه قضایی استان بوشهر 

پرداخت اعتبارات تملک دارایی به دستگاه قضایی استان بوشهر 

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: برای پرداخت اعتبارات تملک دارایی به دستگاه قضایی استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با اعضای شورای قضایی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و موثر دستگاه قضایی در رسیدگی به دعاوی و تحقق حقوق مردم تصریح کرد: هر کسی که حقی از وی ضایع شده باشد آخرین مرجع دستگاه قضا است که کلام و حکم قضات دارای حرمت و قاطع است.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضا در استان بوشهر خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی  اگر عملکرد خوبی در  کمی و کیفی فعالیت‌های خود داشته باشند نشان از تعامل مهم و تاثیرگذار دستگاه قضا با این دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی دارای یک هدف مشترک هستند افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی با هدف خدمت به نظام اسلامی ایران و مردم تلاش می‌کنند که تاکنون دستگاه قضا در این استان نقش مهم خود را در راستای خدمت رسانی به جامعه و مردم نشان داده است.

استاندار بوشهر ساخت و سازهای غیر مجاز را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه این فرایند به سال‌های قبل برمی‌گردد اکنون خدمات زیربنایی گوناگون مورد نیاز ساکنان این نقاط دچار مشکل قانونی است که باید در این راستا برای جلوگیری از بروز مشکلات چاره اندیشی شود.

سالاری با قدردانی از اجرای طرح‌های کاداستر در اراضی ملی، کشاورزی، منابع طبیعی و مسکونی تاکید کرد: این طرح اکنون در مناطق مختلف استان بوشهر در حال اجرا است که ضمن مرزبندی در اراضی کشاورزی و تعیین اراضی ملی و منابع طبیعی مشکلات این حوزه برطرف می‌کند.

وی افزایش خدمات به حوزه قضایی استان بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت: برای پرداخت اعتبارات تملک دارایی به دستگاه قضایی استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و با تعیین راهکارهای لازم در این زمینه اقدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه، در دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 3696682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha