۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران:

تمام روستاهای بابل تا پایان سال ۹۶ آبرسانی می شود

تمام روستاهای بابل تا پایان سال ۹۶ آبرسانی می شود

بابل - سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۹۶ کلیه روستاهای بابل از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیاز آذری صبح سه‌شنبه در نشست با جوانان نخبه بابل، بابیان اینکه تمام روستاهای بابل سال ۹۶ آب‌رسانی می‌شوند گفت: مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال برای تأمین آب شرب روستاهای شهرستان بابل در قالب هفت مجتمع آب‌رسانی در سال جاری اختصاص می‌یابد.

نیاز آذری در خصوص تأمین آب شرب بهداشتی روستاهای بابل خاطرنشان ساخت بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته این اعتبار از محل اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی کشور عملیاتی شده است و مجتمع‌های آب شرب روستایی بابل از این خط اعتباری استفاده خواهند کرد.

وی مدیریت منابع آبی را از اولین اولویت‌های استان مازندران در برنامه ششم توسعه خواند و تأکید کرد مجمع نمایندگان در افزایش سهم بری مازندران از مهار و تأمین منابع آبی مصمم و هماهنگ هستند.

نیاز آذری افزود: خوشبختانه مجلس دهم با رویکردی خوب برای خدمت به مردم شکل گرفت و موضوعی که هم‌اکنون در دستور کار مجلس است اقتصاد مقاومتی با پیوست اقدام و عمل است تا بتوانیم با کمک دولت گشایش‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع اشتغال جوانان از موضوعات بسیار مهم جوانان است و کارگروه‌های مختلفی برای پیگیری امور شهرستان در حال شکل گرفتن است تا به‌صورت مشورتی و علمی بتوانیم موضوعات شهرستان را پیگیری کنیم.

کد خبر 3696968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha