۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴

دعوت امام جمعه مشهد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت امام جمعه مشهد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، طی پیامی از مردم شهیدپرور و غیور خراسان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و خواستار حضور پرشور آنان در این راهپیمایی شد.

در این پیام آمده است: استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام ستیزی را به‌وجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.

در ادامه این پیام تأکید شده است: ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری‌ها قرار گرفته‌اند و قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی‌ها واقع شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی در این پیام افزوده است: بر حسب ابتکار امام بزرگوار قهرمان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست به نام روز جهانی قدس نام گرفت.

این پیام تأکید کرده است: از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشتهای گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا «آمریکا و اسرائیل» به‌عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.

کد خبر 3698478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha