۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۵

مدیر عامل هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

آمادگی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای گرامیداشت روز قدس

آمادگی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای گرامیداشت روز قدس

اصفهان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان اصفهان، محسن مومنی با اعلام برنامه های این جمعیت در راستای برگزاری هرچه باشکوه روز قدس اظهار داشت: این جمعیت، آماده پوشش امدادی مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس در سراسر استان است.

وی افزود: ۴۲ پایگاه ثابت و یک پایگاه امداد هوایی به علاوه تیم های ERU مناطق هفتگانه هلال احمر استان آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند .ضمن آنکه تمامی شعب استان برابر دستورالعمل ارسالی در طول راهپیمایی آماده باش خواهند بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ تن از امدادگران، نجاتگران و پرسنل این جمعیت با به کارگیری آمبولانس، خودرو نجات ، اتوبوس بیمارستانی، موتور آمبولانس و تیم آنست در خدمت شرکت کنندگان در راهپیمایی خواهند بود .

وی همچنین با اشاره به برنامه های حوزه جوانان جمعیت استان به این مناسبت تصریح کرد: برپایی ایستگاه های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت، غرفه برگزاری مسابقه نقاشی جهت کودکان با موضوع فلسطین و آزادسازی قدس شریف و نیز حضور گسترده و فعال اعضای جوانان هلال احمر در راهپیمایی روز قدس از برنامه های این جمعیت است.

مومنی در پایان تاکید کرد: به منظور نمایش اتحاد و همدلی با ملت مظلوم فلسطین اشغالی تمامی پرسنل، داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

کد خبر 3698998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha