۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

در حاشیه نماز جمعه؛

فرماندار سرخه خداحافظی کرد/ رضا کرمی: گفته‌اند که باید بروم

فرماندار سرخه خداحافظی کرد/ رضا کرمی: گفته‌اند که باید بروم

سرخه - فرماندار سرخه در اظهار نظری جالب ضمن خداحافظی از مردم این شهرستان، گفت: من می روم اما ماموریتم تمام نشده بلکه آنرا تمام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کرمی پس از خطبه های نماز جمعه این هفته سرخه در مصلای این شهر، در تشریح دلایل ترک فرمانداری سرخه، بیان داشت: در پایان یکسال کاری بنده در سمت فرمانداری شهرستان امام جمعه این شهر پیگیری های زیادی برای ماندن من در این سمت کردند اما به وی گفته اند که مدت یکسال کاری کرمی به اتمام رسیده و باید برود.

وی بدون ذکر منبع دریافت این ادعا، افزود: در این حالت چاره ای جز رفتن ندارم اما مردم بدانند که من ماموریتم را تمام شده نمی دانم بلکه ماموریت مرا تمام کردند.

فرماندار سرخه در توصیه هایی به مردم این شهرستان، گفت: مشکل آب سرخه را باید جدی گرفت در بلند مدت انتقال آب دریای خزر، در میان مدت از شهرهای مجاور و در کوتاه مدت ساخت فاز دوم تصفیه خانه سرخه در دستور کار قرار دارد که امیدوارم مسئولان این موارد را پیگیری کنند.

کرمی افزود: سرخه لایق پیشرفت است و امیدواریم در آینده نه چندان دور ادارات این شهرستان از حالت نمایندگی بیرون آمده و به اداره تمام وقت بدل شوند هرچند اقدامات لازم برای بنیاد شهید، صنعت، معدن و تجارت و ثبت اسناد و املاک این شهرستان در دست اقدام است.  

کد خبر 3699850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha