۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۱

اعلام آخرین وضعیت تیم‌های فوتبال دختران نوجوان و جوان ایران

اعلام آخرین وضعیت تیم‌های فوتبال دختران نوجوان و جوان ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان آخرین وضعیت اردوهای تدارکاتی تیم‌های نوجوانان و جوانان دختر ایران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، الهه عرب عامری با آغاز اردوهای تدارکاتی تیم‌های نوجوانان و جوانان فوتبال بانوان گفت: اردوهای تدارکاتی این تیم ها به منظور حضور در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم زیر ۱۶ سال ایران با تیم های سنگاپور، بنگلادش، قرقیزستان و چین تایپه همگروه است و از هر گروه یک تیم بالا می رود، سعی ما بر این است تا تیم آماده ای را به مسابقات فوق اعزام کنیم. بر همین اساس در حال رایزنی با تیمهای مختلف به منظور برگزاری بازیهای تدارکاتی هستیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان تاکید کرد: البته این تیم با آغاز اردوهای خود از سال گذشته تاکنون، در تورنمنت ایتالیا که با حضور تیم‌های قدرتمندی نظیر آمریکا، انگلیس و ایتالیا بود، به رقابت پرداخته و بی شک بازیکنان تجربه خوبی را کسب کرده و کادر فنی نیز عیار تیم دستشان آمد. ضمن اینکه تیم ملی ایران با تلفیقی از بازیکنان زیر ۱۷ و زیر ۱۶ سال در این بازی‌ها حضور داشت و اکنون تعدادی از بازیکنان در تیم جوانان حضور دارند و تجربه خوبی را از تورنمنت فوق به دست آورده اند.

عرب عامری در ادامه از حضور تیم نوجوانان ازبکستان در تهران خبر داد و گفت: در حال رایزنی نهایی برای حضور این تیم در تهران هستیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بازیکنان تجربه بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشند. 

وی گفت: تیم زیر ۱۹ سال نیز با تیم های ویتنام، هند و فیلیپین همگروه است. بر همین اساس برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های آسیایی و اروپایی را مد نظر داریم که در صورت نهایی شدن، اقدامات برگزاری بازی‌ها را انجام می دهیم.

کد خبر 3701734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha