۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به مهر خبرداد؛

تشکیل ۵ کمیته تخصصی در کمیسیون قضایی/ کمیته امور ویژه هم دائر شد

تشکیل ۵ کمیته تخصصی در کمیسیون قضایی/ کمیته امور ویژه هم دائر شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تشکیل ۵کمیته تخصصی در کمیسیون حقوقی و قضایی خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت های کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس دهم گفت: به دنبال تسهیل کار در حوزه قانون گذاری و رسیدگی به مشکلات جدی در این زمینه هستیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تشکیل کمیته های تخصصی در کمیسیون قضایی خبر داد و افزود: کمیته حقوق خصوصی، حقوق جزا، حقوق عمومی، حقوق بشر و بین الملل روز گذشته در کمیسیون قضایی تشکیل شد.

وی در خصوص اعضا و روسای این کمیته ها نیز گفت: به ترتیب آقایان دهقانی، طاهر خانی، بختیار، رحیمی جهان آبادی روسای این کمیته هستند.

نوروزی همچنین از تشکیل کمیته تخصصی دیگری به نام امور ویژه هم خبر داد وافزود: این کمیته به بیشتر به رسیدگی مفاسد اقتصادی و مسائلی از این دست اختصاص دارد که ریاست آن را پورمختار بر عهده دارد.

رسیدگی ویژه به قانون تجارت و موضوع قاچاق

این نماینده مجلس به اولویت پیگیری موضوع قاچاق اشاره و تصریح کرد: نسبت به تعیین مصادیق مختوای مجرمانه و آنچه که مربوط به مسائل راهبردی بازرسی الکترونیک و قاچاق است، ورود خواهیم کرد.

نوروزی با اشاره به اهمیت بررسی قانون تجارت، گفت: این قانون یکی از قوانین بسیار مهم است که با توجه به مشکلات موجود، رسیدگی و بررسی آن یکی از  اولویت های کمیسیون قضایی محسوب می شود.

کد خبر 3703340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha