۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

توکلی به مهر خبر داد؛

سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی از دوشنبه ۲۸ تیرماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب ۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی شهریورماه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام برای این آزمون استخدامی از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات جزئیات مربوط به شغل و محل استخدام هر یک از دستگاه ها و دانشگاه ها به دفترچه راهنمای ثبت نام که از ۲۸ تیر بر روی سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این آزمون استخدامی در شهریورماه ۹۵ برگزار خواهد شد و تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در آن زمان اعلام می شود.

کد خبر 3706261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
      0 0
      با سلام متاسفانه توی این چند سالی که سازمان سنجش آزمون استخدامی برگزار نمی کرد و سازمان مدیریت منحل بود و مملکت توی تحریم های اقتصادی قرار داشت سن بسیاری از جوونای تحصیل کرده این مملکت بالا رفت و نتونستن شغل مناسبی پیدا کنند که متناسب با رشته تحصیلیشون باشه. از دوستان محترمی که با همین مشکل مواجه هستند خواهش دارم که اوناهم پیگیر این موضوع باشند. اگه میتونن با نماینده های شهرشون صحبت کنند یا با سازمان مدیریت و واحد منابع انسانی دستگاههای مختلف این آزمون فراگیر سوم تماس داشته باشند.