۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۹:۴۱

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرگان؛

جام قهرمانی فوتسال به «پرسپولیس» رسید/ مرزبانی با پنج گل سوم شد

جام قهرمانی فوتسال به «پرسپولیس» رسید/ مرزبانی با پنج گل سوم شد

گرگان – رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان با قهرمانی تیم فروشگاه ورزشی پرسپولیس به پایان رسید و تیم های آب معدنی سقای مهر حسین آباد دوم و مرزبانی گلستان سوم شدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها – محمدامین شعبانی: دوره ای دیگر از مسابقات ورزشی جام رمضان مرکز استان گلستان شامگاه سه شنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی فوتسال به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها تیم فروشگاه ورزشی پرسپولیس با پیروزی بر نماینده حسین آباد به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و مرزبانی نیز بر سکوی سوم ایستاد. پیش از این فروشگاه ورزشی پرسپولیس در مسابقات هاکی نیز قهرمان شده بود.

در این دوره از رقابت ها ۶۲ بازی برگزار شد و در مجموع ۲۸۹ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.

تیم های فروشگاه ورزشی پرسپولیس و آب معدنی سقای مهر حسین آباد آخرین مسابقه این دوره را برگزار کردند. استقبال کم نظیر تماشاگران که تیم های مورد علاقه خود را تشویق می کردند از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

تیم داوری بازی فینال را سید بهنام نقوی حسینی، سید ابوالفضل حسینی، مجتبی غریب و محمد مسگر تشکیل دادند.

پرسپولیس جدال آبی و قرمز را برد

پرسپولیس که از حضور دو بازیکن خود بی بهره بود با ترکیب ابتدایی فرزین رضایی، آرمان اسدالهی، سعید حاجیلری، مصطفی فرح بخش و جاوید کبیری وارد زمین شد و آب معدنی با ترکیب امین ندیمی، رشید پنق، رامین حسن قاسمی، سعید کلبادی نژاد و الیاس براتی بازی را آغاز کرد.

آب معدنی که در دیدارهای قبلی خود با لباس قرمزرنگ بازی می کرد این بار با لباس های آبی رنگ وارد میدان شد. الیاس براتی بازیکن لیگ برتری نماینده حسین آباد به علت انجام یک بازی دیگر همزمان با بازی فینال، نیمه دوم تیمش را ترک کرد.

ابتدا این تیم پرسپولیس بود که زود به گل اول دست پیدا کرد. پاس عرضی آرمان اسدالهی در دهانه دروازه با اشتباه رامین حسن قاسمی وارد دروازه آب معدنی شد تا سرخپوشان در دقیقه چهارم از حریف پیش بیافتند.

دو دقیقه بعد برتری پرسپولیسی ها دو برابر شد. توپ برگشتی دروازه بان آب معدنی در ششمین دقیقه با ضربه سعید حاجیلری به گل دوم تیم سرخپوش تبدیل شد.

آبی پوشان حسین آباد که انتظار چنین نتیجه ای نداشتند بر شدت حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه شانزدهم الیاس براتی با یک حرکت انفرادی زیبا یکی از گل های خورده را پاسخ داد. در نهایت نیمه اول با برتری دو بر یک پرسپولیسی ها به پایان رسید.

همچون نیمه اول، پرسپولیسی ها در چهارمین دقیقه نیمه دوم نیز به گل رسیدند. با گلی که جاوید کبیری بازیکن کمکی سرخپوشان به ثمر رساند بار دیگر اختلاف به دوگل بازگشت.

حسین آبادی ها پس از دریافت گل سوم سراسر حمله شدند تا اینکه در دقیقه ۳۴ با شوت صمد توکلی قفل دروازه رضایی در نیمه دوم باز شد و اختلاف به یک گل کاهش یافت.

درحالی که سه دقیقه به پایان بازی فرصت باقی مانده بود صحنه مشکوک به گل در سمت دروازه حسین آباد اتفاق افتاد که پرسپولیسی ها معتقد بودند تمام توپ از خط دروازه عبور کرده اما داوران چنین نظری نداشتند.

در نهایت این بازی مهیج و زیبا با نتیجه سه بر دو به سود فروشگاه ورزشی پرسپولیس به پایان رسید تا آب معدنی سقای مهر حسین آباد برای دومین سال متوالی نایب قهرمان شود.

داوران این بازی به فرزین رضایی از پرسپولیس و سعید کلبادی نژاد از آب معدنی اخطار نشان دادند.

تیم پرسپولیس در گروه چهارم مسابقات حضور داشت و با سه پیروزی مقتدرانه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. آنها در این مرحله در ضربات پنالتی بر تیم شهید مومنی غلبه کردند و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در ضیافت پنالتی ها از سد تیم مدعی شهدای سنکروج گذشتند.

سرخپوشان با پیروزی پنج بر یک بر مرزبانی در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال شدند.

آب معدنی سقای مهر حسین آباد اما در گروه هفتم مسابقات حضور داشت و با اقتدار از گروه صعود کرد. حسین آباد در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه پنج بر سه بر تیم سورتینگ مظاهر غلبه کرد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با سه گل تاسیسات گلها را شکست داد.

نماینده حسین آباد در بازی نیمه نهایی با نتیجه سه بر یک بر پارچه سرای الیا غلبه کرد و راهی فینال شد.

اسامی بازیکنان تیم فروشگاه ورزشی پرسپولیس:

قنبر (فرزین) رضایی – حامد حجی زاده – مصطفی دهقان – آرمان اسدالهی – مصطفی فرح بخش – سعید حاجیلری – اکتای یلقی – پوریا شامبیاتی – حسین فرزبود – حسین مولودی – محمدعلی هدایتی – محمد نامی و جاوید کبیری / مربی: اسامه حسنی و سرپرست: ایمان حسنی

اسامی بازیکنان تیم آب معدنی سقای مهر حسین آباد:

سعید رفعتی – جلال گلبینی مفرد – امیر چراغعلی – صمد توکلی – رامین حسن قاسمی – رشید پنق – الیاس براتی – امین ندیمی و سعید کلبادی نژاد / مربی: محسن خان احمدی و سرپرست: سید محسن سجادی

همچنین سعید حاجیلری از تیم پرسپولیس با هشت گل زده جایزه آقای گلی را دریافت کرد. مراسم اهدای جوایز با حضور معاونان اداره کل ورزش استان و شهرستان و مسئول امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، برخی اعضای شورای شهر و رئیس هیئت فوتبال گرگان برگزار شد.

مرزبانی، پارچه سرا را گلباران کرد

پیش از دیدار نهایی، تیم های مرزبانی گلستان و پارچه سرای الیا بازی رده بندی را برگزار کردند. مجتبی غریب و محمد تیموری قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

سفیدپوشان مرزبانی با ترکیب ابتدایی عابد خسروی، عادل خسروی، سیدعلی حسینی، امید تجری و احسان نوروزی بازی را آغاز کردند و مشکی پوشان الیا با ترکیب ابتدایی محمدرضا نیکفر، علی اکبر حسینی، مجتبی احمدی، امیررضا آقابراری و سبحان پل گردنی وارد زمین شدند.

در حالی که نیمه اول این بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در نیمه دوم شاهد ثبت ۶ گل بودیم.

ابتدا احسان نوروزی در دقیقه ۳۳ مرزبانی را پیش انداخت و دو دقیقه بعد مهران قرنجیک اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه سی و ششم و در حالی که پارچه سرا اقدام به «پاورپلی» (بازی پنج نفره) کرده بود، سیدعلی حسینی از زمین خودی گل سوم را وارد دروازه خالی کرد.

این اتفاق یک دقیقه بعد نیز تکرار شد و این بار احسان نوروزی چهارمین گل را وارد دروازه کرد. در فاصله دو دقیقه مانده به پایان با اشتباه بازیکنان مرزبانی و ثبت گل به خودی، الیا به گل اول رسید. این پایان کار نبود و در آخرین ثانیه بازی سیدعلی حسینی آخرین گل بازی رده بندی را به ثمر رساند و مرزبانی با حساب پنج بر یک پیروز و سوم شد.

پوریا وطنی که به علت آسیب دیدگی به عنوان مربی روی نیمکت پارچه سرا نشسته بود در دقیقه ۳۲ در اعتراض به تصمیم داور، از کنار زمین اخراج شد.

دور مقدماتی رقابت های فوتسال با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی برگزار شد و «ضیاءالدین مهدوی» سرپرستی مسابقات را برعهده داشته است.

مسابقات ویژه ماه رمضان در گرگان، علاقمندان بی‌شماری دارد و همه ساله توجه بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای رشته های مختلف ورزشی را به خود جلب می کند.

کد خبر 3706835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha