۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷

واکنش سخنگوی ناجا درباره انتقال اجساد شهدای مرزبانی

واکنش سخنگوی ناجا درباره انتقال اجساد شهدای مرزبانی

سخنگوی ناجا گفت: شهدا گران سنگ ترین سرمایه های معنوی جامعه دینی و ایمانی ما هستند و لاجرم کنش و رفتار ما در برابر پیکر مطهر آنان باید از هر حیث بی نظیر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید منتظر المهدی در واکنش به نحوه انتقال اجساد شهدای مرزبانی به محل زندگیشان گفت: باید اذعان کنیم که متاسفانه گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر نازنین شهدای عزیزمان کج سلیقگی هایی صورت می گیرد که باید به خاطر آن از خانواده معظم شهدا پوزش بطلبیم.

سخنگوی ناجا ادامه داد: همه درقبال شهدا مسئولیم و می بایست پاسخگو باشیم. از دیگر دستگاههای مرتبط نیز انتظار می رود نسبت به شهدای کشورشان بیش از پیش مسئولیت پذیر و یاریگر ما باشند.

رضا ایرانی، عباس شهرکی و جواد ترکی سه سرباز وظیفه در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان همزمان با روز عید سعید فطر در درگیری با گروهک‌های معاند به شهادت رسیدند و قرار بود تا پیکر این سه شهید به محل زندگی‌ خانواده‌شان در «زاوه»، «شیروان» و «آشخانه» منتقل شود.

انتقال پیکر این شهدا در فرودگاه مشهد علاوه بر اینکه تشریفات معمول نظامی نداشت، با سبد های انتقال بار فرودگاه صورت گرفت؛ اقدامی که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت به طوری که آنها با انتشار تصاویری از تشریفات نظامی، نظم و احترام خاصی که در تمام دنیا به انتقال پیکر اجساد نظامیان صورت می گیرد، این روش انتقال را مناسب شهدای مطهر مرزبانی ندانستند.

کد خبر 3709782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha