۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱

حسین شهابی در گفتگو با مهر:

تدوین «دوران سرطانی» تمام شد/ فیلمنامه جدیدی در دست دارم

تدوین «دوران سرطانی» تمام شد/ فیلمنامه جدیدی در دست دارم

کارگردان «دوران سرطانی» اعلام کرد که تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده و صداگذاری آن در حال انجام است.

حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی «دوران سرطانی» درباره روند تولید این اثر به خبرنگار مهر گفت: تدوین کار به پایان رسیده و ساخت بخشی از موسیقی نیز به عهده خودم بود که انجام شد اما بخش تخصصی آن را قرار است یکی از آهنگسازان انجام دهد و این روزها در حال مذاکره با ایشان هستیم.

شهابی که علاوه بر کارگردانی، تهیه و نگارش فیلم را به عهده داشتi با اشاره به اینکه سیاوش شهابی تدوینگر فیلم بود، افزود: «دوران سرطانی» در حال حاضر مرحله صداگذاری را با حضور سامان شهامت سپری می کند.

این کارگردان که پیش از این فیلم قرار بود «مترجم» را جلوی دوربین ببرد در این باره بیان کرد: به خاطر مشکلاتی که پیش آمد تولید آن فیلمنامه متوقف شد و در صورت تمایل سرمایه گذار ممکن است کار کلید بخورد اما من پیگیری نخواهم کرد.

وی ادامه داد: فیلمنامه دیگری در دست دارم که پس از «دوران سرطانی» احتمال به جریان انداختن آن بیشتر است.

شهابی در پایان عنوان کرد: فیلمنامه «دوران سرطانی» را با مشاوره مستقیم مراکز پزشکی، علمی و دانشگاهی نوشته ام.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نویسنده ادبی مشهور کشور دچار سرطان خون است و همسر او تلاش دارد از طریق کار شبانه روزی هزینه‌های درمان شوهرش را تامین کند...

در چهارمین فیلم سینمایی حسین شهابی؛ پیام دهکردی، مرضیه وفامهر، کرامت رودساز، محمد اکبری، بهدخت ولیان، محمد کارهمت، ندا مقصودی، پیمان مقدمی، فرزانه سهیلی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل تولید فیلم «دوران سرطانی» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: حسین شهابی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مشاور هنری: بهاره انصاری، مشاور پزشکی: دکتر حسین دانشور، تحقیق و پژوهش: مریم الهامیان، مدیر تولید: وحید مرادی، طراح گریم: محمد قومی، موسیقی متن: حسین شهابی، تولید شده در خانه فیلم باران.

کد خبر 3711258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha